Bölüm 3 "GECE"

288 14 9
                                    

Buda benden haftasonu hediyesi olsun canlarım. Bölümün bir kısmında multideki şarkıyı açmanız gerekecek. Vote ve yorumu unutmayın. iyi okumalar 😊😊

Bölüm şarkısı :

---------------------------------------------

-Sarp'ın ağzından-

Markette duyduğum bağırış sesleri ile sesin geldiği yöne yürüdüm. Bir kız yaklaşık 18 19 yaşlarında bir adama bağırıyordu. Adama "ÖNÜNE DÖN LAN !!!" diye bağırdı. Bir an bende ürkemedim değil hani. Kızın tepkisi üzerine adam kızın üstüne yürümeye başladı. Kız elini yumruk atmak için geri çekerken adamın burnuna ben yumruk attım. Kızın yüzünü görmemiştim. Başını kaldırıp teşekkür etti ve gülümsedi.

Kız.... çok güzeldi. En güzeli ise saf ve temizdi. Yüzünde makyaj dahi yoktu. Gözleri ise ayrı bir meseleydi. Çok güzel gözleri vardı ama.... yorgun ve çok derin bakıyorlardı.

Lan oğlum ne diyon sen. Kendine gel sarp. Kendine gel. Neyse. Marketten çıkıp evime gittim. Arabayı park edip el frenini çekerken ege aradı.

Telefonu açtım ve "efendim kardeşim ??" Dedim. Ege kahkaha atarken "sarp kuzenim amerika'dan yeni geldi. Sizinle tanıştırıcam onu." Dedi. Ben de piçlik amaçlı "güzel mi bari." Dedim. ege sinirle "siktirme ebeni şimdi. Bizimkileri toplar her zamanki bara götürürsün." Dedi. Bende "tamam." Deyip telefonu kapattım.

<><><><><><><><><><><><>

Ege barın merdivenlerinden inerken bizi görüp selam verdi ve hızla inmeye başladı. Ege digerlerini selamlarken ben ise tek bir noktaya odaklı kalmıştım.

Oydu işte. Bugün markette gördüğüm kız. Siyah büstiyeri ve şortuyla harika duruyordu.

Ben ona bakarken merdivenin son basamağında arkadan gelen birinin ona çarpmasıyla dengesini kaybedip bana tutundu. Sinirle bir küfür mırıldanıp "özür dilerim. Yanlışlıkla oldu." Dedi.
"bu bugün seni ikinci kurtarışım." Dedim. Ani bir haraketle kafasını kaldırıp bana baktı. Şaşkınlıkla "sen o markette yumruk atan çocuksun..." dedi.

kafamı sallayıp "yanlız benim bir adım var..." diyemeden ege gelip bana sarıldı ve "sarp naber kardeşim ??" Dedi. Kız ege ye bakıp "siz tanışıyor musunuz ??" Dedi. Ben egeyle tokalaşırken ege "bebeklik arkadaşıyız uzay. Bu arada sarp bu benim kuzenim uzay. Bir kaç gün önce amerika'dan döndü." Dedi. Ne yani bu kızın adı uzay'dı ve Ege'nin kuzeni miydi ??. Şansa gel . yarım ağız gülümseyip "biz uzayla zaten tanışıyoruz." Dedim.

Ege öküzün trene baktığı gibi bir bana bir uzaya bakmaya başladı ve "nasıl yani ??" Dedi. Uzay benden önce davranıp "markette toprağı korurken bir adam üstüme yürümüştü sarp ta o adama yumruk atmıştı ordan tanışıyoruz." Dedi. Bende onaylamak amaçlı "aynen." Dedim. Ege "iyi tamam." Dedi ve güle oynaya gözüne kestirdiği kızın yanına gitmeye başladı.

Uzay'a döndüm "içki ister misin ??" Dedim. Oda "bira." Dedi. uzay'ı bizimkilerin yanına bırakıp içkileri almaya gittim.

<><><><><><><><><><>

İçkilerimizi yudumlarken uzay'a baktım. Ona baktığımı fark edince "ne ??" Dercesine suratıma baktı. Pisti gösterip "dans edelim mi ??" Dedim. Başını olumlu anlamda sallayıp piste doğru yürüdü. Bacakları normal bir kıza oranla 2 kat daha uzundu ve çok inceydiler.

DONUK (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin