Selam canlar. Multide uzay ve giydiği elbise var. Vote ve yorumu unutmayın. iyi okumalar 😊😊
Bölüm şarkısı :
--------------------------------------------
-uzay'ın ağzından-
Sarp dudaklarıma yaklaştıkça kalbimin göğüs kafesimden fırlamaması için dua ettim.
Bana ne oluyordu ??. Neden bu çocuğa bu kadar çabuk yaklaştım. Bunun cevabını bende bilmiyordum işte.
-3 gün sonra-
Üzerimdeki derin yırtmaçlı ve göğüs dekolteli kırmızı elbisemi düzeltip son bir kez aynada kendime baktım.
Tamamdım işte. Abimin nişanına hazırdım.
Su dalgası yaptırdığım saçlarım, elbisem, hafif makyajım ve kırmızı rujum gayet hoş duruyordu. Bilekten bağlamalı bej topuklularımı giyip çantamı elime aldım.
Yavaş yavaş merdivenleri inerken topuk seslerimden dolayı geldiğimi anlayan sarp, ege ve amcam bana baktılar. Amcam gülen gözlerle bakarken ege ve sarp öküzün trene baktığı gibi bakmaya başladılar.
Sonundan amcamların yanına geldiğimde askıdan deri ceketimi giyip "hadi gidelim." Dedim. Amcam kapıyı açıp "bayanlar önden." Dedi. Amcama gülümseyip "teşekkür ederim ayhan bey." Dedim ve dışarı çıktım.
Ben arabanın yanına giderken amcam "uzay sen sarp'la gideceksin. Bizim egeyle şirkette biraz işimiz var." Dedi. Sıkıntıyla "ııııı ben taksiyle giderim o zaman." Dedim. Amcamın kaşları yavaş yavaş çatılırken "olmaz. Başına bir iş gelir Allah korusun. Sarp'la git sen. Gözümüz arkada kalmasın." Dedi.
Sarp'la son yaşadığımız olaydan sonra çocuğun yüzüne bakamaz hale gelmiştim. Şimdi nasıl binerdim ki arabasına ??.
Amcama yalvaran bakışlarla bakarken amcam "olmaz. Sen o arabaya binene kadar buradayım Uzay." Dedi. Öfleye pöfleye sarp'ın arabasına yöneldim ve ön koltuğa oturdum. Sarp'ta arabaya binince nişanın olacağı mekana sürmeye başladı.
Arabada tek kelime dahi etmiyorduk. Tek çıkan ses yankılanan nefes alışverişlerimizdi. En sonunda sarp "sınavın nasıl geçti ??" Diye sordu. Evet YGS'ye girmiştim ve gayet iyi geçmişti. Sorular çok kolay gelmişti özellikle matemaktik. Sarp'a bakmadan "çok iyiydi. Güzel bir puan bekliyorum." Dedim. Sarp vitesi değiştirirken "neden böyle uğraşıyorsun ki varlıklı bir aileden geliyorsun. Ben ve ege gibi özel üniversiteye gidebilirsin." Dedi.
Sinirli bir sekilde sarp'a dönüp "çünkü ben bileğimin hakkıyla bir şeyler yapmak istiyorum Sarp." Dedim. Sarp "peki." Dedi ve gazı kökledi.
Mekana geldiğimizde bizi abim karşıladı. Test sonuçları negatif çıkmıştı. Yani o benim abimdi. Öz ve öz abimdi. Abimle sıkı sıkı sarılıp "benimle de dans edeceksin. döverim." Dedim gülerken. Abim "tabikide dans edeceğiz. Fakat elbisenin yırtmaçı ve dekoltesi gözümden kaçmadı Uzay." Diye beni azarladı.
Bu azarlamaya karşı gülümsemekle yetinip bizim için hazırlanmış masaya geçtik.
Mekan çok güzel hazırlanmıştı. İlkbaharın başlarında olduğumuz için masanın ortasındaki şamdanlarda papatya ve beyaz güller vardı. Herşey beyaz ve altın sarısı ile kombin edilmişti. kırlık bir alanda olduğumuz için bu kombin harika duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONUK (ASKIYA ALINDI)
Dla nastolatkówO herkesin bir maskesi olduğuna inanan bir kız. O erkeklere güvenmeyen bir kız. O herkesin maskesini düşürmeye gelmiş bir kız. O kimseye acımayan kız. O kız benim işte. Ben uzay.