Celým jménem: Leia Organa, nebo taky princezna Leia, později generálka (to mi ovšem nikdy nelezlo přes pusu, ani mozek)
Kdo to je: princezna a senátorka, potom generálka (divný)
Život: Vyrostla na Alderanu. Stala se nejmladší zástupkyní v senátu (i když v té době byl senát jen parta idiotů). Stala se jedním z vůdců rebelů. Když byla na jedné "diplomatické" (ve skutečnosti převážela plány hvězdy smrti, díky Jyn) zajal ji její otec (o kterém nevěděla že je její otec). Na hvězdě smrti ji mučil Darth Vater. Později se nechala zachránit od Luka a Hana (ale taky se zachovala statečně). Následně ze základny řídila útok na hvězdu smrti. Jakmile se základna povstalců přesunula na Hoth řídila je odtamtud (nutno dodat že mezitím absolutně nesnášela svého budoucího manžela). Když musela odletět z Hothu se Solem nebyla moc nadšená, ale postupně během plavby vesmírem a v Oblačném městě se s ním sblížila. No, ale tatíčkovi se její vztah nelíbil tak zamrazil Sola v karbonitu a prodal ho Jabbovi. Leia se ho rozhodne zachránit. Něakou chvíli má na sobě i pověstné zlaté plavky princezny Lei. Putuje na posvátný měsíc Endor, kde se dozvídá že Luke je její bratr. Vypne štíty od druhé hvězdy smrti, nebo spíš je vyhodí do vzduchu (to byl Hanův nápad). Následně si vezme Hana (a stane se vůdkyní odboje) a má s ním syna.
Zbraně: blaser
Hodnocení: 100%
Herečka: Carrie Fisher
ČTEŠ
Ecyklopedie postav ze Star Wars
RandomToto je encyklopedie postav ze Star Wars. Mám ty filmy ráda a Wattpadu do teď nic nebylo. POZOR: obsahuje spoilery