Celým jménem: Han Solo
Kdo to je: pašerák, pirát, pobuda, pilot lodi Milenium Falcon, na druhou stranu je i generál
Život: Vychovali ho vesmírní cikáni (neví kdo jsou jeho rodiče a během filmů to ani nezjistí, nebojte se nejsou důležití). Potom se protloukal na vlastní pěst. Před Star Wars 4 se stalo pár věcí (nevím v jakém pořadí). Vyhrál Milenium Falcon. Osvobodil Chewbaccu. Zadlužil se u Jabby (film nám to řekne). V této situaci ho najde Obi-wan a Luke. No tím začíná jeho velké dobrodružství. Osvobodí Leiu (mezitím si vymění pár peprných poznámek). Pomůže Lukovi zničit hvězdu smrti. Uvízne z Leiou v pásu asteroidů (mezitím si vymění ještě víc peprných poznámek). Dopluje do Oblačného města, tam ho zmrazí v karbonitu. Potom ho Datrh Vater prodá Jabbovi. Tam stráví docela dost času a přijde o všechnu zábavu se svým osvobozováním. Když ho Leia probere, tak sice ztratí zrak, ale jazyk mu zůstává. Když se vrátí na povstaleckou základnu, vede útok na hvězdu smrti 2. Vzal si Leiu. Měl syna. Ten syn ho zabil (tady jsem uronila slzičku)
Zbraně: blaser (ale narozdíl od Leiy, která ho někde sebere on má svůj vlastní)
Hodnocení: 98%
Herec: Harison Ford
Tuhle část publikuju ze školy a onlouvám se za zpoždění. Příště bude otcovrah.
ČTEŠ
Ecyklopedie postav ze Star Wars
RandomToto je encyklopedie postav ze Star Wars. Mám ty filmy ráda a Wattpadu do teď nic nebylo. POZOR: obsahuje spoilery