Luke Skywalker

385 20 5
                                    

Celým jménem: Luke Skywalker

Kdo to je: Osadník z Tatooinu, jeho strýc tam má farmu (zajímalo by mně co zam pěstuje), potom letec ve stíhačce a (tatadadá, velké famfáry) rytíř Jedi

Život: Tak jak už jsem se zmínila byl to osadník na Tatiunu a vždycky odtamtut chtěl vypadnout (kdo ne). Přání se mu splnilo v cela neočekávaných dvou droidech. Potom potká Obi-wana Kenobiho, budoucího manžela svojí sestry a svojí sestru zachrání z hvězdy smrti (přitom nevěděl že je to jeho sestra). Zničí hvězdu smrti. Dostane od Lei medaili (spolu s Hanem). Potom spolu s povstalci se schová na Hothu, který ke paradoxně dost studený, a potom, po útoku Impéria odletí na Dagobah, kde se vyučí Jediem. Tam má vizi že jeho přátelé trpí (hej Luku prober se, tvého tatíčka zrovna vize dostala do potíží). Luke se i přes varování Mistra Yody vydá do oblačného města, kde bojuje s Darth Vaderem a kde se dozví že je jeho otec. Přijde o ruku (kterou mu zcela příhodně usekne Anakin jeho useknutou rukou) a nakonec ho zachrání jeho sestra. Následně on zachrání Hana Sola (všimli jste si že jsou to samé záchrany, první Leia, potom Luke, Han, galaxie). Znovu se vrací na Dagobah, kde Yoda umře a kde se Luke dozví, že ke Leia jeho sestra. Vydává se na základnu povstalců, kde se přihlásí na misi, při které mají vypnout štíty na posvátném měsíci. Na měsíci se rozhodne vzdát se otci a probudit v něm dobro, to se mu ovšem nepodaří a za nějakou dobu se octnou na Hvězdě smrti. Tam byl velký souboj mezi otcem a synem, ale nakonec se Anakin pro Luka obětoval, aby ho zachránil (tady mi ukápla slzička). Následně, co víme, se pokusil vytrénovat další generaci Jediů. Všechno šlo více méně dobře, dokud se při svojí slabé chvilce, při chvilce iracionálního strachu, nerozhodl zabít svého synovce. Po té co Ben vypálil chrám se Luke stáhl na ostrov a tam dělal co já vím domečky pro porgy. A tadá o spoustu let později Rey podává Lukovi světelný meč (a tady to utnou koho tím nenaštvali) (O dva roky později). Mimochodem miluju co udělal s tím světelným mečem, sice jsem hlasovala pro něco jako: 'Byla tam i ruka, přinesla jsi i ruku?' nebo z vážnějšího soudku, 'Jsem tvůj otec', ale zahodit ho, perfektní. Chvíli trénoval Rey a potom se šel postavit svému synovci, ne tak tváří tvář jak by jste čekali. Následně umírá.

Zbraně: blaser, světelný meč

Hodnocení: 98%

Herec: Mark Hamill

Takže další kapitolka. Díky za votes, komentáře a přečtení. Zítra píšem z němčiny, ale odhodlala jsem se to dopsat. V příloze je video jak Yoda trénuje Luka. VAROVÁNÍ ta písnička Vám bude znít dlouho v hlavě.

Ecyklopedie postav ze Star WarsKde žijí příběhy. Začni objevovat