*Ashley POV*
Dimineața următoare mă trezesc în puternică strânsoare a lui Harry.
Arată ca un copil nevinovat când doarme.
Încerc să ies din strânsoarea lui și se smiorcăie. Intr-un final reușesc să mă dau jos din pat și merg la baie.
Când îmi văd fata în oglindă aproape ca fac infarct. Aratam ca un zombie nedormit și cu tot rimelul pe față și păr de sârmă.
Îmi fac un dus ,apoi mă demachez și merg înapoi în dormitor cu pași cât de silențioși pot eu.
Întru și încep să îmi caut hainele pe acolo. Când le găsesc mă îmbrac repede și îmi iau geanta pe umăr apoi îmi fac dispariția din această casă.
Pot spune ca... Regret asta...
În fine. Pornesc spre casa mea .
Când ajung sunt extenuată. E ceva distanță. Mă duc în dus ,dar mă răzgândesc și pun dopul lăsând cadă să se umple până la jumătate.
Pun puțină spumă de baie și apoi mă afund în apa fierbinte plină cu spumă._________
După ce am stat în baie 2 ore mă uit pe fereastră și văd ca e destul de frumos așa ca îmi permit să ies afară și să produc niște verzișori bc frigiderul meu e intr-un impas de nici nu știu de ce îl mai țin în priză ca să plătesc o tonă la factură .
Deci .. Îmi trag pe mine un dres negru senzual ,un top negru pe care scria 'Fuck all' (nu ca nu ar fi adevărat ,dar totuși îmi cam este jenă) o pereche de pantaloni negri ,scurți ,cu ținte și perfect mulați pe fundul meu bombat... Împreună cu niște tenesi albăstri închiși. Îmi aplic niște gene false și lungi apoi le dau și cu rimel ca să pară cât mai natural. Aplic fondul de ten, puțină pudră,iluminator pentru zonele care vreau să iasă în evidență și corector pentru a ascunde restul imperfecțiunilor. Ma dau și cu tuș ,creion ,apoi trec la buze pe care le conturez cu un creion maro și un ruj tot maro apoi dau cu luciu ca să sclipească.
Acum sunt gata.
Ies și mă plimb "nevinovată" pe stradă. Un puști îmi face ochi dulci de la distanță. Observ asta și merg către el. Încep să îi vorbesc frumos și senzual și să îmi scot decolteul la înaintare. Pf... Deja salivează.____________
A fost o partida bunicică ce pot să spun. Important e ca mi-am luat banii ,iar acum sunt în stație așteptând un autobuz. Cât stau eu acolo și mă plictisesc văd un tip dubios pe cealaltă parte a străzii care era îmbrăcat în niște blugi negri și un hanorac albastru. Nu îi pot vedea chipul pentru ca gluga e trasa pe cap și cum să va zic eu... Cu șnurul tras .
Merge grăbit,de fapt mai mult aleargă cu mâinile în buzunar. Încerc să nu îi mai dau importanță și mă uit să văd dacă apare azi un autobuz. Nimic.
Îmi scot telefonul și încep să mă uit și eu pe facebook și altea alea .
Un "psss" se aude în spatele meu ceea ce mă face să tresar. Mă întorc și era tipul dubios care traversa de mai devreme. Îmi întinde un pliant apoi îmi întoarce spatele și pornește din nou grăbit numai el știe unde.-Stai! Cine esti? (Strig eu nedumerită după el)
-Shhh!!! Sunt anonimul vieții tale! (îmi răspunde mai mult șoptit inapoi)
Anonimul vieții mele??? Ok...
Asta a fost ciudat. Mă uit pe pliant și văd ca....pfff...????!!!!!....
Era o ofertă la o firmă de prostituție.
Ceea ce însemna ca totul e legalizat și poți face bani dublu. Asta e bine ,dar de unde a apărut tipul ala din senin cu o așa ofertă la mine. Adică...mai sunta atâtea fete... De ce tocmai mie?
De fapt..la cum sunt îmbrăcată de ce îmi mai pun intrebari?
În sfârșit își face apariția și autobuzul și mă urc.Ajunsă acasă mă schimb și mă trântesc în pat. Mă tot uit pe pliantul ala și nu stiu ce să fac. Îl pun pe noptieră și sting lampă de veghe intorcandu-ma pe cealaltă parte și adormind.
*Harry POV (de dimi)*
Mă trezesc și mă dezmorțesc ușor. Ma dau jos din pat și merg la baie.
Cobor apoi la bucătărie unde spre surprinderea mea nu era nimeni...nici în sufragerie...nici nicăieri.-ASHLEY!
-(Nimic)
E clar...a plecat. Pff... Dar poate e mai bine așa. Eu nu o să mai am mintea încărcată și mai ales degeaba.
________________
Hey...îmi pare rău ca postez așa greu ,dar am auto-corector și trebuie să corectez eu din nou tot ce am scris și îmi i-a ceva timp...
Iar mama zice ca stau prea mult pe tel și bla,bla...
Scuzați greșelile...😘😘😘
CITEȘTI
A Lost Cause...
FanfictionAshley era una din fetele pe care oricine si-ar dori-o. Dar ea nu era "a cuiva".. ci a tuturor. Dupa ce parintii ei au murit in urma cu 3 ani, intr-un accident de masina,fata orfana a ramas singura pe lume. Asa.. Ashley.. s-a ocupat de prostitutie...