*Harry POV*
Am trantit usa nenorocitului ala de birou. Ce a fost in capul meu? De ce am sarutat-o?
Nu trebuie sa am sentimente pentru ea. Stiu asta. E gresit sa am.I-am distrus amintirile frumos schitate doar ca sa o vad plangand. Ador sa o vad cum ma implora sa termin. O distrug psihic si ii provoc dureri sufletesti ce ii chinuie corpul.
Asta e ideea... Sa simta ce am simtit eu in ziua cand am aflat cine e de fapt. Eu sunt genul ce nu se ataseaza prea repede de oameni. Dar la ea a fost diferit. Simteam puritate, caldura si inocenta. Simteam ca pot avea incredere in ea...toate astea din prima clipa cand a pus piciorul in masina mea. Sunt constient de ce fac si de ceea ce vreau. Si vreau ca ea sa cedeze psihic...pentru ca eu chiar cred ca am sentimente pentru ea. Sentimente care sunt imposibile din cauza urii ce o avem unul fata de altul. Si ma tem ca nu e un sentiment mimat...
*******
Se face ora ei de plecare si o astept in fata la iesire sa vina. Arata superb. Fiecare miscare de-a ei ma fascina. Inclusiv respiratia...totul. Imi dreg vocea si imi fac curaj sa o abordez.
-Um...vrei sa te...duc eu?
-Sa ma duci unde? La balamuc?
-ACASA....UNDE DRACULUI!
M-am ratoit la ea si vad cum avea din nou lacrimi in ochi. Zambesc in coltul gurii doar ca sa vada ea ca ma simt bine ...desi nu era chiar cel mai frumos portret. O fata care plange..
Am zmucit-o de brat si am tarat-o pana la masina mea unde am azvarlit-o in locul din dreapta. Ma urc si eu si pornim.
******
Ma invitat sus la ea. Ciudat avand in vedere ca i-am facut numai lucruri oribile. Ma fac comod pe canapea cat timp isi face ea dus. Iese de acolo intr-o pereche de pantaloni scurti si roz si un tricou alb. La naiba, ce picioare sexy avea. Se tranteste pe canapea si isi da capul pe spate oftand. Tot ce faceam era sa o analizez in detaliu ,cu mare liniste si o expresie incruntata.
-Si...cu ce ocazie m-ai invitat pe la tine?
Sparg eu linistea dupa o perioada.
-Trebuie sa existe mereu un motiv?
Imi stramb fata putin si privesc in gol. A oftat din nou si s-a intors cu fata catre mine. Am facut contact vizual vreo 20 de secunde ,inainte ca ea sa se aplece cu respiratia ei fierbinte peste buzele mele.
Aveam nevoie de ea. Aveam nevoie de toate astea. De tot ce se intampla. Mai ales alaturi de ea. Ma luat in brate si ne-am lasat pe spate amandoi, pe canapeaua aia. Nu stiam de ce face asta,dar ma bucuram. Era un lucru si un sentiment minunat.
Am inceput sa o mangai pe par si a inchis ochii. Dupa putin timp, am realizat ca adormise. Ea..adormise la pieptul meu. Ma ridic incet si o mai privesc inca putin inainte sa ies.
*********
Dusul facea minuni cu stresul ce il simteam peste tot. Cand aplicam gelul de dus parca disparea complet. Cand ies, pun un prosop pe talia mea. Trec cu mana prin parul meu carlionat si putin ud la varfuri. Cautam o pereche de boxeri in care sa dorm. Am luat unii negrii cu banda rosie. (mihaelaz19A, sunt ai lu'... xD )
Ma trantesc in pat si deschid televizorul. Dadeam programe unul dupa altul in dorinta ca poate ma atrage ceva. Inrr-un final am lasat pe un post la intamplare unde se difuza un film de actiune. Privirea mea se intetosa si cad brusc intr-un somn adanc.
*in dream*
Se auzea un ras de copilas, ce imi starnea dorinta de a ma duce sa vad de unde se aude. Ma indreptam spre o usa din casa mea. Era o usa pe care nu am prea deschis-o. Niciodata nu am stiut ce sa fac cu ea.
Insa de data asta cand am deschis-o era amenajata ca un loc de joaca. Jucariile erau imprastiate peste tot, pe un covor rotund si roz, un patut de printesa in fata, iar camera era de un mov inchis si frumos. Undeva in camera se pierdeau 2 trupui plapande. Unul era al EI. Iar unul al unei fetite mici si blondute cu ochii albastrii.
Rasul acela nu era ras. Era plansu fetitei micute ce se puse in fund
si incepu printre sughituri sa spuna o replica ce avea ecou in capul meu..."Daddy..you can see me?"
Ashley a luat fetita in brate si incerca sa o calmeze in timp ce si din colturile ochilor ei cadeau lacrimi.
Paseam spre ele cu o dorinta nebuna de a le strange in brate.
Dar ele nu ma vedeau...atunci m-am privit si am observat ca (,) corpul meu avea o lumina pala ce palpaia. Deci eram fantoma. Eram mort. Iar eu eram tatal acelei fetite."Tati te iubeste Darcy. Tati ne iubeste pe amandoua. Stiu asta"
Darcy! Deci asa o chema pe fata noastra.
*end of dream*
M-am trezit brusc. Stand turceste si frecandu-ma la ochi, incercam sa realizez ce a fost cu visul ala. Eu nu aveam vreo sansa nici intr-o mie de ani sa fiu cu Ashley. Dapai sa am o familie. Si de ce eram mort? In ultima perioada am avut tot felul de vise ciudate...si asta doar din cauza ei.
Imi trantesc din nou capul pe perne. Imi pun mana pe abdomen, acolo unde ii mai simteam capul lui Ashley pe mine, respirand plapand cu corpul ei firav. Arata asa de inocenta. Ziua, noaptea. Nu conta. Era greu de crezut ceea ce facea ea. Cumva imi trimitea o dorinta nebuna de a o apara. Dar voiam sa ma razbun pentru ceea ce am simtit eu in ziua aia. Si pentru momentul cand a spus ca sunt un gunoi si ca ma uraste. Au fost cuvinte grele ce au durut ca dracu'.
Nu stiu ce sa mai cred si ce sa mai fac. Pur si simplu nu mai stiu.
*AUTOR*
Harry se gandea ca mai bine o ura pe fata. Era mult mai usor daca ar fii urato. Dar nu putea. Sentimentele lui erau date peste cap si asta doar din cauza ei.
Intre timp,Ashley se trezi in miez de noapte si o suna pe Melody. Se trezise cu un singur gand in minte... Sau mai degraba cu o dorinta strasnica... Si aceea fiind de-al schimba pe Harry in bine.
CITEȘTI
A Lost Cause...
FanfictionAshley era una din fetele pe care oricine si-ar dori-o. Dar ea nu era "a cuiva".. ci a tuturor. Dupa ce parintii ei au murit in urma cu 3 ani, intr-un accident de masina,fata orfana a ramas singura pe lume. Asa.. Ashley.. s-a ocupat de prostitutie...