Hard

30 3 3
                                    

I know... ca si format gen.. scris si etc, acest capitol va arata diferit fata de cum v-am obisnuit. PLSSS .. in timp ce cititi ascultati si melodia de la media. Daca se termira, iar voi nu ati terminat inca de citit o reporniti. 

*DUPA 1 LUNA*


A:- "Lasa-ma Harry ,te  rog.... Vreau doar sa imi traiesc viata linistita". Nu mai suportam sa ma cert cu el. Ma seca de puteri. Ma plimbam nervoasa de colo-colo prin camera si imi trceam mana prin par.

H:- "Te las.. stai linistita! Si de data asta te las de tot Ash'. Si asa cred ca asta era scopul tau... Sa scapi de mine.." M-am saturat. imediat cum mai spune ceva ii arunc biletul de avion in fata si o dau afara din casa acum. Degeaba o iubesc... Ce avem noi e o dragoste imposibil de purtat.

A:- "Doamne cat imi doresc sa nu mai fie asa intre noi. De ce noi suntem asa? De ce si dragostea pe care ne-o purtam trebuie sa fie o cauza pierduta?" Imi venea sa plang si tot ce imi doream era sa il imbratisez strans. Dar trebuia sa inteleg odata pentru totdeauna ca ce aveam noi nu era facut sa fie. Dar la dracu.. am stiut mereu ca relatia asta nu va ajunge nicaieri, dar de ce am mai facut asta nu inteleg.. De ce am ales sa imi bat singura joc de mine? Daca stiam ca nu dureaza de ce m-am mai bagat in asta? Oh... a dracu' iubire ce i-o port. M-ai usor imi era naiba sa mor...

H:- " Ash'? Cum poti spune asta? ca nu ai vrea sa stea lucrurile asa intre noi? cand tu ne-ai adus asa? Cand stii prea bine cat te iubesc, dar tu continui sa ma intrebi mereu despre altele cand stii ca ma scoate din minti lucrul asta. E absurd. E absurd sa te gandesti ca iubirea ce ti-o port ar fii atat de slaba in cat sa te insel cu prima tarfa". De ce ma facea sa trec prin asta? De ce nu intelegea cat o iubesc? De ce nu a fost sa fie sa ne intelegem si noi bine macar acum? 

A:-"Normal ca am indoieli Harry. Eu te iubesc dincolo de imaginatia omeneasca.. si nu sunt sigura ca si tu faci asta. Si sa nu uitam cat m-ai ranit in trecut.." Acum am inceput sa plangem amandoi.


*autor* (Lui Harry au inceput sa ii tremure mainile. Plangand de nervi si sperante distruse.. baga mana in buzunar si scoate biletul de avion catre Los Angeles. Il intinde catre aceasta ascunzandu-si privirea de a ei. Ashley nici nu a fost nevoie sa se apropie mai mult sau sa i-a mica bucata de hartie in mana. A inteles imediat.. Sentimentele o chinuiau si durerea ce o apasa pe inima cand plangea i se parea crunta. S-a aruncat la podea, cu mana stransa la piept. Harry a dat drumul biletului, lasand-ul sa cada chiar la genunchii fetei.Sperantele lor se spulberau mai tare cu fiecare secunda din infernul ce-l traiau. Dar tot cu fiecare secunda in care isi varsau lacrimile... Iubirea lor crestea unul fata de altul. Crestea atat de mult in cat mai tarziu se putea transforma in ura. Dar degeaba se vaitau... Era doar vina lor ca nu stiau cum sa isi gestioneze problemele.)


A:- "Nu imi vine sa cred ca imi faci una ca asta Harry. Nu imi vine sa cred ca ma trimiti atat de departe de tine doar pentru ca nu esti tu in stare sa imi fii alaturi asa cum trebuie. Ah.. cat ma faci sa te urasc. Deci asta a fost  tot pentru tine? Aici se incheie povestea noastra? Asa? " Nu puteam sa cred ca asta era sfarsitul.. si desi plangea si el.. sunt sigura ca nu ii pasa nici pe sfert cat imi pasa mie.

H:- "Asa se pare. Dar ce? Nu iti place povestea noastra? Nu a fost frumoasa? Nu iti vei aminti cu drag de ea? Sau stai.. acum vine partea in care ai stat cu prostul de mine doar pentru  ca aveai nevoie de sprijin?" Eu de ce plangeam? Pe mine de ce ma durea? Oare asta au simtit toate fetele de care imi bateam joc?

A:- " La cine te gandesti cand scoti toate porcariile alea pe gura, Harry? La mine sau.. la tine? Oricum.. stai linistit Harry.. Voi pleca din viata ta. Te voi lasa sa ti-o traiesti fericit din nou. Te voi lasa sa iti duci viata de depravat. Cu nopti pierdute in club, bautura pana vomiti, sex in toaletele publice, droguri. Sa fii fericit Harry. Sa ai parte de tot binele din lume, Doamne, dar sa nu ai parte in viata ta de o femeie care sa iti fie alaturi." Ii doream singuratate profunda. Care sa il faca sa se trezeasca noapte din somn cu gandul la mine. Sa isi aduca aminte de proasta care la iubit si de care si-a batut joc.

H:- "De ce imi vorbesti asa? De ce ma faci sa sufar si mai mult? De ce iti place sa ma vezi plangand?"

A:- " PENTRU CA ASTA E SINGURA DOVADA REALA CA MA IUBESTI, HARRY! D-AIA!" tipam la el pentru ca voiam sa il doara si mai tare. A lovit cu pumnul in perete bagan-du-si tot si injurand. Era deja distrus de situatie.

H:- "TE ROG, ASH'... TE ROG DOAR SA PLECI..." ma rugam de ea sa plece mai repede pentru ca eu unul nu mai puteam indura atata durere. Era prea mult pentru mine.


*autor*(Ashley nu a mai spus nimic. S-a ridicat puternica te jos, stergandu-si lacrimile si pornind catre etaj. Imediat cum si-a terminat bagajele a coborat in living cu toate. Harry inca statea acolo pe canape, cu capul in maini si stergandu-si lacrimile. Ashley s-a apropiat de el si s-a ridicat. El doar o privea. Ea doar il privea. Au facut schimb de priviri cam 2-3 minute inainte ca taxiul sa claxoneze, avertizandu_i ca Ash' trebuie sa se grabeasca. In acel moment.. ea a uitat ca il ura. A uitat certuri, a uitat de vorbe grele si momente de cosmar... a uitat de tot... mai putin u  lucru. Nu a uitat iubirea pentru el. Asa ca i-a sarit in brate. Tristi, obositi si cu lacrimi in ochi... S-au strans tare in brate. La al 2-lea claxon ea s-a zmuls din stransoarea lui, luandu-si bagajele si iesind pe fuga din casa. nici ea nu stie cand s-sa urcat in taxi si au plecat. In timp ce Ash' statea cu capul pe geam, lacrimile inodand-u-i-se.. Harry s-a urcat in masina si a pornit grabit spre aeroport. Isi adusese aminte ca a uitat un lucru de despartire important.. SARUTUL DE ADIO! Cand ea era la 2 pasi de avion, apare el. Ea isi ridicase privirea pentru a arunca o ultimaprivire acelui loc.. in schimb.. il zari pe Harry. Pupilele se dilatasera exagerat de mult Dar cine sa mai observe? Harry deja se napustise asupra buzelor ei. I le devora de parca ar fii fost aerul, apa, inima... LUI. Imediat cum s-au desprins din sarut, si-au aruncat ultimi priviri, inainte ca Harry sa fuga si sa se piarda in multime, lasand-o pe Ash' buimacita de situatie si singura pe lume. Exact ca la inceput.)


A Lost Cause...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum