1.Kapitola

50 3 0
                                    

Bol obyčajný deň. Kamila ešte spala. Potichu som sa postavila a prešla pomalým krokom ku mobilu, ktorý som ešte večer napojila na nabíjačku. Batéria bola plná tak som odpojila mobil a zbalila nabýjačku, čo zobudilo Kamilu. ,,Dobré ráno Kami,, potichu som vyslovila a sadla si do môjho kresla. ,, Ahoj,, odzdravila Kamila. ,, Koľko je hodín?,, ,, Desať.,, odfrkla som a znovu som si ľahla do posteli. V tej chvíli sa Kamila postavila a zabuchla dvere. Trochu som sa čudovala , prečo to urobila ale aj tak som si ľahla. Zapla som youtube a pozrela si videa mojich naj youtuberov, ktoré vyšli za posledný týždeň. Kedže je sobota mala som veľa času. Asi o jednej ked som si už poležala som sa postavila a išla som sa umyť a najesť. V pyžame som prišla dole a dala som si moje obľúbené lievance. Ked som dojedla kukla som na hodiny. Bolo pol tretej. Vtedy ma to napadlo Saša. Mali sme sa stretnúť o tretej na námestí. Rýchlo som utekala hore obliecť sa a namalovať. Ked som bola hotová zobrala som si dvacku z peňaženky a utekala v mojich čiernych conversoch na námestie. Meškala som asi desať minút no Saša tam ešte nebola. O päť minút prišla úplne zadychčaná. ,,Čááu Nicol, sorry že meškám, meškal mi bus.,, ,,V pohodéé po pravde aj ja som meškala prišla som asi pred dvoma minútami.,, Obe sme sa začli smiať. So Sašou sme boli asi tri hodiny vonku. Išli sme na kofolu a potom sme sa prešli na detské ihrisko. Viem, že to znie divne ale nehrali sme sa tam. Nikto tam nebol, tak sme si zapálili. Mám už 15 takže je to u mňa bežné.

California lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang