1. Inceputul

157 13 2
                                    

Inca de la inceputul timpurilor se stia ca vor avea sa fie doi gardieni ai timpului. Unul bun iar altul rau. Dar nimeni nu stia cine, cand si cum va fi. Ca sa recunosti un gardian al timpului, trebuie sa stii ca, atunci cand se nasc doi gemeni, au pe bratul drept, un semn ca un soare si o luna. Asa recunosti un gardian al timpului. Cel cu semnul drept soare, va fii gardianul luminii, iar cel cu luna, va fi cel al intunericului. Ei vor trebuii sa fie foarte atent crescuti si supraveghiati, iar de la varsta de 16 ani pana cand vor implinii 26, cand profetia se va implinii, vor trebuii sa invete despre puterile lor ce stau ascunse sa iasa. Puterile care devin tot mai puternice si de nestapanit de la an la an. Aceste puteri vor devenii o povara pentru bietii copilasi, dar Dumnezeu a vrut ca ei sa duca profetia la bun sfarsit. Si asa va fii. Vor reusii copii sa suporte tot adevarul pe care il vor afla, sau va trebuii sa vina antrenorii lor sa ii faca sa inteleaga ?
Un antrenor de gardian al timpului este pregatit de la varsta de 6 ani pana la 26, ca sa invete despre puterile sale, soarta sa, si despre gardienii timpului, si mai ales, ca de ei si de gardieni depinde toata soarta omenirii.





Intr-o zii, doi adulti, Evelyn si Chase s-au gandit ca ar fii bine sa faca si ei doi copii. Iar seara, se pun in pat, si exact asta fac.

O luna mai tarziu, Evelyn, afla ca este insarcinata cu gemeni. Ea si Chase sunt extrem de fericiti. Evelyn are probleme cu sarcina, iar pe la 8 luni mai avea putin si pierdea sarcina din cauza ca a ridica un bol cu fructe, care era un pic greu. Sarcina ei era fragila, deci si riscul era mare.
A sosit clipa. Evelyn e pe cale sa nasca. Chase ii este alaturi in sala de nastere. Reuseste. A nascut doi gemeni frumosi, ale caror nume este Damon si Adam. Insa Evelyn adoarme. Chase este speriat, iar medicii il roaga pe Chase sa astepte afara. Cam dupa o ora, iese medicul si ii spune :
- Iertati-ma domnule Chase, nu am putut face nimic pentru sotia dumneavoastra.. Din nefericere, ea... A decedat. Copii sunt bine. Felicitari si condoleantele noastre.

Chase se aseaza pe scaun sfasiat de durere, si fara sa ii pese de cei din jur, incepe si plange. La scurt timp, se ridica, se pune pe picioare si merge sa isi vada baietii. La scurt timp dupa inmormantare, dupa ce aduce copii acasa, sora lui, Dylan il ajuta cu copii.

Gardianul LuminiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum