6. Decizia

49 7 5
                                    

Ajunsi la final, soarta lui Damon era in minile lui Adam.

Se gandeste, se tot gandeste ce sa faca. Pe deoparte vrea sa moara, din cauza tatalui sau, iar pe de alta parte nu vrea, caci este fratele lui, si doar pe el il mai are.

Se aseaza langa fratele sau care este inconstient, si plange. In acel moment, mama lui i se arata.
"Adam, dragule, stiu ca esti confuz. Stiu ca esti nervos ca tatal tau e acum cu mine.. Dar Damon nu e de vina. E fratele tau. Nici macar nu ai ascultat sa vezi ce are de spus. Aveti amandoi o soarta pe care nimeni nu si-ar dorio. Tu poti schimba profetia. Nu il poti omora. Nu esti asa crud. Cand se trezeste, asculta-l. Maine e sfarsitul profetiei. Maine impliniti 40 de ani. Porneste cu el la drum si opreste in Valea Ingerilor. E la 2 ore de aici. Intreaba localnicii. Ia-l pe fratele tau cu tine. Nu uita, eu si tatal tau suntem mandrii de voi. Si va iubim mult. Pa scumpule."

-Mama stai ! As vrea sa poti sa o aduci pe Evelina inapoi, dar stiu ca nu e posibil.. Si sa vi si tu cu tata inapoi... Mi-e dor de voi.. Dar mai ales, as vrea o imbratisare de-a ta.. Dar esti un spirit.. Nu cred ca...

Iar mama sa il imbratiseaza. Ii lasa in buzunar un bilet in care era scrisa o vraja special pentru Evelina. Iar la sfarsit, scria :
"O sa traiesc prin ea.
Mama ta."

Merge la Evelina, si rosteste vraja :
-Reviva el vitalium el muerto. (Reinvie din morti.)

Nu se lasa batut. In masina cu care a venit ea, o pune si pe Evelina dar si pe fratele sau. Asteptand ca amandoi sa se trezeasca.

Prima care se trezeste este Evelina. Uimta spune :
-Cum... Cum s-a intamplat asta ? Traiesc ?!!
-Da. Cu ajutorul mamei mele. Iar Adam i-a dat biletul lasat de mama sa.
Vorbesc ei ce vorbesc, apoi fiind unul langa altul, nu trece 1 minut de priviri fix in ochi, se saruta.

In timpul sarutului, Damon se trezeste.
-Wow, nici bine nu ma trezesc, voi deja va giugiuliti porumbeilor ?

Incep toti a rade.

-Dar Adam, cum de nu sunt mort ? Ai schimbat profetia ?
-Normal frate. Doar ti-am spus ca asta am de gand sa fac, si asta am facut.

Au vorbit ei ce au vorbit.. Au ajuns la Valea Ingerilor pentru incheierea profetiei.

Ei merg singuri, Evelina ramanand in masina.

Dupa cateva ore, ies ei doi mai veseli ca niciodata.
Toti pleaca spre oras fericiti ca s-a terminat toata chestia asta.
Intre timp Evelina si Adam s-au casatorit, iar Damon cunoscu o fata, numita Emma, de care se indragosteste iar la doi ani dupa, o cere in casatorie.

Acum toti sunt o familie fericita. Se gandesc destul de des la parintii lor, cu regrete, dar ofteaza si merg mai departe.

------

In viata trebuis sa tii mereu capul sus. Exact cum cel mai bun sfat il primesti mereu de la frizer : 'Tine capul sus'.

------

Sfarsit !!

------

Gardianul LuminiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum