Cei doi frati cresteau. Iar pe masura ce cresteau, tatal lor le-a spus despre mama lor. Baietii implinesc 16 ani, iar semnele de pe brat, devin tot mai evidente si puterile lor ascunse tot mai puternice. Iar tatal lor le spune despre semnele din nastere la rugamintile fiilor lui.
Trec cateva ore. Copii socati de spusele tatalui lor, fug in camera lor, si incuie usa. Tatal, dupa cateva ore bune se ingrijoreaza, iar cu cheia de rezerva, intra in camera baietilor. Nu ii gaseste acolo. Nici o parte din hainele lor nu mai sunt acolo. Dar gaseste un bilet pe birou."Draga tata,
Te rugam sa ne ierti ca am plecat. Dar mergem sa ne intalnim antrenorii. Mergem in Valea Evelor, exact unde ne-ai spus ca vor fii antrenorii nostrii. Ne-ai spus ca pe o parte a drumului este soare, frumos, campii inflorite, iar pe cealalta parte, este intuneric si infiorator. Tata, mergem sa ne implinim destinele. Te rugam sa ne ierti. Poate nu ne vom mai vedea, dar cand vom fii gata, ne vom intoarce. Poate pe cai diferite si cu ganduri diferite. Dar nu uita. Noi te iubim si nu te vom uita niciodata. Nici pe tine sau matusa Dylan. Dar nici pe mama. Ramas bun tata.
Cu drag, Damon si Adam."Tatal citise scrisoarea cu lacrimi in ochi. Stia unde ii va gasii in urmatorii 10 ani pe fii lui. Si cu toata linistea, are incredere ca vor fii bine. Intre timp, Chase isi pierde slujba, si incet incet ratele la banca il fac sa nu mai aiba cu ce platii casa. Iar la 3 luni dupa aceasta, pierde si casa. El nu are ce face. Isi ia hainele si cativa bani pusi deoparte sa aibe ce manca, si pleaca in cautarea copiilor pe care nu i-a mai vazut de 3 ani.
Tatal porneste la drum. Pleaca sa isi viziteze fii. La capatu strazii din Valea Evelor era o cabana mica. Tatal avea sa stea acolo. Era de ajuns pentru o persoana. Caci cei doi frati aveau unde sta. Chase se gandeste la Evelyn, si se intristeaza. Cand ajunge la intrarea in Valea Evelor, Chase are parte de o mica surpriza. Spiritul Evelynei i se arata. Aceasta ii spune :
"Iubitule, stiu ca te-ai gandit foarte des la mine in ultima perioada... Stiu ca iti este dor de mine, si ca am fi vrut amandoi sa fim langa copii si sa ii vedem cum cresc.. Dar nu te poti pune cu Dumnezeu. Vreau sa stii ca eu te veghez de aici de sus si mereu v-am iubit asa cum numai o mama o poate face. Spunele copiilor ca ii iubesc si ca le cer iertare ca nu sunt langa ei sa ii imbratisez cand au nevoie. Nu uita. "
Iar spiritul ei, dispare.
CITEȘTI
Gardianul Luminii
Science FictionIntr-o lume fara speranta, se nasc doi copii. Doi copiii care vor trebuii sa schimbe soarta omenirii. Pe oameni ii asteapta vremuri intunecate, deoarece cei doi frati aveau sa devina gardienii timpului. Pe unul il chema Damon, care urma sa fie gardi...