Her sey bitti dedim bir an cantayı vermeyi düşündüm elimdeki çantayı alsın diye uzattım . Adam kafasina gelen bir darbeyle yavasca dizlerinin uzerine coktü .
Arkaşından çıkan yüz Ozan'dı yada kıvanç herneyse oydu. Nerden biliyordu burada olduğumu , benimi takip etmişti. O an korkuyla hemen yerdeki adamin üstünden geçerek Ozan yada Kıvanç'ın boynuna sarildim ve kulagina şöyle fısıldadım;
"Teşekkür Ederim" dedim. Bir an beni itti ve "yinemi sen , niye hep karşıma çıkıyorsun "dedi.
Devam ederek söyle tamamladı.
" Benim burda ne isim var , yerdeki adama naptın sen " dedi.Bana şakamı yapıyordu. Bunun başka bir açıklaması olamazdı . Demin benim için bir adamı öldürüyordu . Ve şimdi bunu benim yaptığımı idda ediyor . Adını sorduğumda bir Kıvanç diyo birde Ozan ve karakterleri hemen degisiyor. Bunu gerçekten anlayamıyorum .
Diye düşünürken o konusmaya devam etti .
" Hey sana diyorum .Bu adama naptın? "
Bu adam beni çıldırtıyor aynı zamandada korkutuyordu . Sorduğu soru cok saçmaydı . Anlamamış bakışlarla söyle dedim ;
" Nasıl yani bu adamın kafasına sen vurdun " .dedim.
O ise " Hem adamı bu hale getiriyorsun hemde suçu bana atıyorsun . Sen benim başıma belamısın? " deyip .
Hızlı adımlarla yürümeye başladı . Bense yerde yatan adama son kez bakıp koşar adımlarla Kıvanç ' ın arkasından gittim . O kadar hızlıydiki koşarak bile ona yetişemiyordum .
Daha fazla yürüyemicektim ve " Kıvanç beklermisin? " dedim.
Arkasına dönüp sinirli bakışlarla " Bana kıvanç demeyi kes " dedi .
Tekrar basa dönüyoruz . Bense bıtkın bir sesle " Ama sen bana öyle dedin " dedim .
Şuan kendimi geri dönüp uçurumdan atabilirdim . O kadar kafam karıştıki bu adamın sorununu çözmeden rahatlayamazdım . Arkasına dönüp bana doğru yaklaştı ve " Benden ne istiyorsun "dedi .
Gördüğüme göre oda çok yorgun ve halsizdi . Kolumdan tutup kendime gelmem için beni salladı bense ;
" Şey , aslında gerçekleri, niye sana Ozan dediğimde bana kıvanç de , Kıvanç dediğimde Ozan de diyorsun ?" diye cevap verdim .
O ise sinirli bir sekilde" Çünkü benim adım Ozan ve birdaha bana o ismi söyleme " dedi.
Bense " Tamamda peki neden Kıvanç dediğimde bana Ozan deme diyorsun" dedim .
" O benim sorunum degil "diye ekledi ve yanımdan uzaklaştı . Arkasından gidicek gücüm kalmamıştı. Kabus gibi bir gün yaşamıştım . Telefonum çalmaya başladı . Arayan ah olamaz bugün Kaan ' la yemek yiyecektik, nasıl unuttum diye icim icimi yerken telefonu açtım .
Ve " Alo Aşkım çok özür dilerim", diye söze başladım .
Söyle devam ettim . " Bugün yemek yiyecegimiz aklımdan çıkmıs . " dedim .
Kaan ise " Sorun değil canım baska gün gideriz . " dedi . Kıvançmıdır Ozanmıdır nedir o adamın yüzünden Kaan ' ın kalbini kırmıştım .
Kaan ' dan tekrar özür dileyip telefonu kapattım . Kaan ' ı biliyordum ne kadar belli etmesede bana kırılmıştı . En iyisi evine gidip ona süpriz yapmaktı .
Eve giderken pasta filanda aldım . Evin önüne geldiğimde tam zile basıcakken aklıma Kaan ' ın kilimin altındaki anahtar geldi . Anahtarı alıp sessizce kapıyı açtım . Ve iceriye girdim salona doğru ilerledim iceriye girip "SÜPRİZ" dememle kalakaldım . Karşımda gördüklerim karşısında şok olmamam imkansızdı . Kaan .....