HASTALIĞI.......

63 6 2
                                    

Kaan karşımda bir kızla öpüşüyordu. Sesimi duyduğunda irkilip şaşırmıs bir sekilde bana bakıyordu . Şaşırması gereken kisi bendim ben ona tam iki senemi vermistim .

Hepsi bunun icinmiydi . Ben onu üzdüm düşüncesiyle kahrolurken o ise karşımda o kızla öpüşüyordu . Göz yaşlarımı silip güçlü durmaya çalışsamda kalbim atmıyordu sanki , nefes alamıyordum . Kaan bana her adım attığında kalbimden bir parça daha söküp alıyorlardı sandi .

Kendimi toparlayıp yere attığım pastayı alıp söyle dedim ;

" Ölüm günümüz kutlu olsun Aşkım." dedim ve pastayı Kaan ' ın suratına fırlattım .

Ve evden çıktım . Kaan ' ın sesine aldırış etmeden yürümeye basladım .
Arkama baktığımda gitmisti . Kendimi tutamayıp ağlamaya basladım . Saat gecenin 12 : 00 ' si olmustu . Ve ben hala sokakta yürüyordum . Tek gecede neler yasamıstım .

Artık hicbirseye katlanıcak gücüm kalmamıştı. Ve bu durumdayken eve gidip oturamazdım. Tekrar uçuruma gittim en uca kadar geldigimde aşagı düşmeme sadece bir adım vardı . Kollarımı açtım ve ruhumu serbest bıraktım tam bir adım atıcakken arkamdan gelen sesle irkildim.

" Atlıcakmısın "dedi . Arkama dönüp bakmaya bile gerek duymadan " Evet " diye bağırdım . O ise ;

" Bencede atla " dedi . Arkama dönüp " Git burdan " dememle saskınlıkla baktım . Arkamdaki o adamdı ismi belli olmayan ve bana şöyle dedi ;

" Benim pesimi ne zaman bırakıcaksın " dedi .

" Esas sen beni takip mi ediyorsun." dedim.

" Seni ne takip edicem be, nereye gitsem ordasın . Senin Ozan ' la aranda bisimi var . " dedi .

" Ozan 'mı Ozan zaten sen degilmisin? " dedim .

O ise agzindan bisey kacirmis gibi geri adimlarla uzaklasti .Bu adam delimiydi , bence kesin deliydi .O deli sayesinde intahar etmemem gerekmedigini anladim ve eve gittim.

Oh be sonunda evdeydim.Artık Kaan'ıda ismi belli olmayan o adamıda düşünmek istemiyordum .

Saat cok geç olamasına rağmen daha uykum yoktu . Pjamalarimi giyip sacimi topuz yaptim ve gozlugumu taktim.

Gozlerim bozuk degildi sadece televizyonun isığığından gözlerim ağırıyordu . Mısır patlattim ve televizyon izlemeye başladım . İzlerkende uyuya kalmışım . Sabah kizlardan gelen mesaj sesleriyle uyandim iyiki varsiniz kizlar yoksa ise gec kalicaktim :D

Moralim cok bozuktu aslinda ama iyi olamam gerekiyordu .Etrafa baktığımda televizyon izlerken yedigim cikolata paketleri , cips paketleri , masaya dokulmus kahve izlerini görünce kendimden igrendim ve parmak uclarıyla yuruyerek odadan ciktim.

Üstumu giydim ve işe gitmek icin evden çıktıp , taksiye bindim.

Hastaneye girdim ve odama doğru yürüdüm . Kapimda biri bekliyordu . Bu kisi benim hastalarımdan biri değildi . Yanına gittiğimde söyle dedim ;

" Buyrun Ben Ada " dedim .

" Odanizda biraz konusabilirmiyiz" dedi .

Kabul ettim ve odama gectik hemen sekreterden iki kahve istedim ve sorununu sordum .

Söze söyle basladı " Meraba Ada hanım ben Efe size bir arkadasım için geldim . Doktor Faruk bey sizin bu sorunu çözebiliceginizi söyledi.

Benimi secmisti . Suan o kadar mutluydum ki. O kadar pisikolok arasından Faruk bey beni önermisti .
Şoyle cevap verdim ;

" Tabi Arkadaşınız nerde ? " dedim.

" Arkadasım aslında piskolojik tedavi görmek istemiyor . Ona piskolok oldugunuzu söylemeden yardım etmenizi isyorum . "

Suan o kisinin kim oldugunu cok merak ediyorum . Daha cok merak ettigim seyde hastalığı bu benim şu ana kadar aldığım en büyük is olacak.

"Tabiki de, hastanın adı ve sorunu ne ?" dedim meraklı bir sekilde .

" Hastanın hastalığı adında baslıyor aslında .Hastanın adı hem Ozan hemde Kıvanç ,hastalığı ise .......

KARAKTER SAVAŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin