5 bolum

52 6 0
                                    

Esmer'in siradaki toplantıyı basıp ilk ateşi açmasıyla Süleyman Çesen'in ortaklarıyla hesaplaşması kanlı biter. Süleyman Çesen bu olayın daha da büyüyebileceğini fark eder ve Esmer'e Rosa Oteli boşaltıp, Rosa'yı da evine getirmesini emreder. Esmer Rosa Oteli boşaltmaya çalışırken, Rosa çok farklı şeylerin peşindedir. Esmer'in oğlu olduğuna inanan Rosa bunu daha fazla içinde tutamaz ve Esmer'e söyler. Esmer boynundaki haçla ilgili gerçekleri Rosa'ya anlatamadan otele baskın yapılır. Esmer Rosa ve yardımcılarını otelden kaçırmayı başarır ama kendisi çatışmanın ortasında kalır. Otelde bunlar olurken çocukluğunda kaybettiği Esmer ve Ali'yi artık iyice özleyen Aylin Çocuk Esirgeme Kurumuna gider ve onların ölmüş olduklarını öğrenir. Buna inanmak istemez ve yardım için Ali'ye gider. Emniyette belki de bu üç genç için düğümün çözüleceği an Aylin kendisini şok eden bir haberle karşılaşır ve orayı terk eder. Aylin'le Ali arasında bir ilişki olduğuna tüm aileyi inandıran ender sahtekârlıklarına devam etmektedir. Kocasının tehditlerine ve şantajlarına boyun eğen Aylin'in Ali'yi kendisinden uzak tutmaktan başka çaresi kalmamıştır. Aylin'in bu tutumu birbirlerini yıllar önce kaybeden ve her gün biraz daha fazla özleyen bu üç gencin bir araya gelmelerini bir kez daha engeller! Ezel, Esmer ve Ali birbirlerini bulmak için açılan kapıları farkında olmadan bir kez daha kapatırken Nazlı'nın hastanede Esmer'i görmesiyle genç kadının hafızasının karanlık noktaları birden bire aydınlanır!!!

Kaybolan  yillar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin