Dobra, więc zostałam wieki temu nominowana przez Broken013 do napisania 5 zdań o sobie. Nie chciałam mieszać nominacji z moją książką i miałam zamiar napisać to dopiero, gdy zakończę pisanie fanfika, ale uznałam, że szybko to się nie stanie.
Moje myśli wyglądały tak: "Fuck it, pójdę na yolo i dodam nową książkę, pfft"... Tak, wiem, że mam lekko spaczony umysł.
Postaram się nie pisać tu tego co już wiecie, więc lecimy z tym koksem.
*ekhem ekhem*1. Piszę własną, w stu procentach autorską książkę fantasy. (Jestem niestety od sierpnia nadal na 5 rozdziale)
2. Na poważnie myślę o wydaniu książki (mianowicie tej, o której już wspomniałam)
3. Kocham jeść wszystko co włoskie. Co jest dziwne, ponieważ nie lubię pomidorów samych w sobie, a na przykład spaghetti kocham. Włochy to moja miłość.
4. Kiedy jestem sama to robię cosplaye (głownie Willa Solace'a, ale ćśś)
5. Mam bliznę na jednej wardze, bo jak byłam mała to się wypieprzyłam, ale pocieszam się tym, że Jason też taką ma XD
Jeśli udało ci się to wszystko przeczytać to serdecznie gratuluję i dziękuje. Twoja postawa mnie wzruszyła :")
A teraz, kochani, moje nominacje! *dum dum dum*
Mogę kogoś ominąć, bo jest późno, gdy to piszę, ale nominuję:
ArtemidaZohxq
Katrynkaa
MrMakbet
wfnijz
highprison
Oraz jeśli Ciebie nie wymieniłam, a chcesz zrobić tę nominację to śmiało! Ciebie również nominuję! :DOraz każdemu kto to czyta wysyłam gorącego, internetowego huga!
A teraz zabieram się do kończenia rozdziału na piątek.
Pozdrawiam i ściskam c:P.S. Jeśli wam się nie chce tego robić, albo już to robiliście to nie musicie ;)
CZYTASZ
Everything
RandomHeloł! Postanowiłam zrobić oddzielną ksiunżkę na wszystko co się nie tyczy fanfików i opowiadań na moim wattpadzie. Tak... Zapraszam.