LA #3

68 9 5
                                    

Okay, zostałam nominowana przez NiebianskiGrzebeG do odpowiedzienia na 10 pytań, a jako iż nie wiedziałam jak nazwać tę nominację to posegregowałam to do Libster Awards bo why not, kto mi zabroni.

1. Czym się pasjonujesz (oprócz pisania)?

Umm... Czy ja serio w wolnym czasie robię coś innego niż piszę?

Piszę roleplayingi... Wait, to też pisanie...
No to... Maluję, rysuję... Lubię robić zdjęcia... *chwila namysłu*
To praktycznie tyle...

2. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?

Angielski

3. Kim jest dla ciebie przyjaciel?

Hmm, przyjaciel...
Jakby to krótko ująć...
Przyjaciel to osoba, przy której można być sobą, zachowywać się naturalnie i robić głupie rzeczy, bez bycia za nie wyśmianym.

4. Jakie państwo chciałabyś odwiedzić (możesz podać również miasto)?

Nie wiem czy już o tym nie mówiłam...

No ale, przede wszystkim Stany Zjednoczone..
Marzy mi się zamieszkanie tam na stałe...

Hmm...
Chciałabym też odwiedzić Włochy, bo się za nimi stęskniłam...

Chyba to tyle.

5. Wskaż bohatera, z którym najbardziej się związałaś (oczywiście z własnych twórczości, nie musi być to akurat ktoś z głównej partii).

Przyznam się, że bardzo szybko przywiązuję się do własnych postaci... Jakbym miała wybierać do kogo przywiązałam się najbardziej to wyselekcjonowała bym taką pewną dwójkę, ale ponieważ nie publikowałam nic co byłoby całkowicie moje własne na wattpadzie, to nie zamierzam o nich opowiadać.

6. Wiążesz przyszłość z pisaniem, czy jest to raczej tymczasowe?

Prawda jest taka, że tak. Wiążę przyszłość z pisaniem, chociaż jeszcze to różnie może być i nie wiem czy wszystko pójdzie po mojej myśli.

7. Wymień trzy cechy jakie chciałabyś, aby miał twój przyszły mąż?

*maniakalny śmiech*

*pomija pytanie*

8. Co najbardziej cenisz w opowiadaniach/ książkach?

Często podczas czytania odstawiam książkę na półkę i nie wracam do niej przez miesiące.

Książka powinna jakoś szczególnie mnie zaciekawić, posiadać wątek, który trzymałby mnie przy niej, mimo wszystko.

W książkach cenię to, co mogę z nich wynieść i nie mówię tu o jakichś życiowych morałach. Chodzi mi bardziej o zasób słownictwa oraz inspirację, którą zyskuję po przekręceniu ostatniej strony.

9. Jakie jest twoje największe marzenie?

Wydanie własnej książki... Z grubą, ładną okładką i wszystkim co zdołałam napisać w środku.

Samo napisanie czegoś takiego byłoby dla mnie fantastyczne i spełniające. Rick Riordan kiedyś powiedział, że autor przed skończeniem i poprawieniem książki, nie powinien nawet myśleć o wydawaniu jej. I przyznam- tu miał racje, bo pisanie jest niezwykle, niezwykle trudne. Tym bardziej jeśli piszesz coś na poważnie i nie potrafisz się przymusić do napisania kilku paragrafów.

10. Kim chciałaś być w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem?

A kim ja nie chciałam być?

Poza krótkimi okresami, gdzie chciałam być: raperką, perkusistką, piosenkarką, księżniczką, wilkołakiem, czarownicą, wróżką, czy zawodowym graczem, najdłużej marzyła mi się kariera aktorska. I szczerze powiedziawszy, nadal chciałabym być aktorką... Po prostu moje marzenia pisarskie to przewyższają.

To tyle!
Nigdy nie wiem kogo nominować, więc nominuję cztery losowe osoby. (Pytania te same)

Katrynkaa
Ola277
wfnijz
highprison

EverythingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz