Libster Awards

139 10 23
                                    

Witam Was, aniołki (i demony)! Zostałam nominowana przez wfnijz do Libster Awards.

Tak więc mimo iż nadal jestem w trakcie pisania oneshota, do którego również zostałam nominowana oraz nowego rozdziału fanfiction, to zatrzymam się na pięć minut i odpowiem na pytania.

1.Ile masz lat?

Haha, ojej... Kocham Was całym sercem, ale nie wiem czy to czas na poznanie tych liczb, zwanych moim wiekiem.

Nie, no, a tak na serio to wolę zostawić to w sekrecie.. póki co.

Jak ktoś chce to możecie zgadywać, a jak uda się Wam zgadnąć to powiem.
Jestem ciekawa za ilulatkę mnie bierzecie...

KONTYNUUJMY!

2. Reynico vs. Solangelo

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

To żart, tak?

Nie hejtuję osób, które shippują Reynico... Ale nie cierpię shipów pomiędzy postaciami, które różnią się orientacją. Tzn, myślę, że to trochę głupie shippować Nica z dziewczynami, podczas gdy wiem, że on nie czułby się z tym dobrze (biorąc pod uwagę, że jest gejem)... Poza tym, to tak jakby shippować Biancę i Nica... Reyna jest dla niego za bardzo jak siostra... To oczywiście tylko moje zdanie c:

Więc, tak... SOLANGELO ALL THE FOOKING WAY!

Solangelo to moje życie, Solangelo to moja religia.

KONTYNUUJMY!

3. Percico vs. Jasico

Nie!

Po prostu nie!

Solangelo all the way!

Poza tym... Zakodowałam sobie w głowię, że shippowanie osób hetero z osobami homo... jest... gwałtem na kanonie. Wybaczcie za to określenie. Może trochę przesadziłam. Po prostu sądzę, że żaden z tych shipów nie jest dobry. (Nie obrażając osób shippujących te paringi; możesz shippować co chcesz i szanuję to)

Ale jak już zaczęliśmy tę konwersację to zagłębmy się w temat. (oczywiście, możesz ominąć te część jeżeli rani cię w jakikolwiek sposób)

Zapytacie, co sądzę o Percico i Jasico i co mi w nich przeszkadza...

A ponieważ lubię uzasadniać moje opinie, to opowiem Wam dlaczego nie przepadam za tymi shippami.

1. Jesli chodzi o Jacksona, to Nico sam przyznał, że Percy już nie robi na nim takiego wrażenia jak wcześniej. (Tak, chodzi mi tutaj o to słynne "You're cute, but not my type", plus myśli Nica w jego rozdziale)
2. Annabeth.
Tak oto Ann została powodem. Razem z Percy'm za dużo przeszli, aby się rozchodzić i jest to jeden z paringów, który trwa już od początku pierwszej serii.
3. Piper.
I tutaj Jasico się kończy (dobra, przepraszam). To znaczy, chodzi mi o to, że jest różnica pomiędzy singlem, a osobą w związku. Jason jest zajęty. Chcecie, czy nie chcecie, lubicie Pipes, czy jej nie lubicie- Jason jest w związku i sądzę, iż jest na tyle honorowy i odpowiedzialny, że nigdy nie zdradziłby swojej dziewczyny, a bez sensownego powodu, by jej nie zostawił.
4. Will.
Tak, on również został powodem. Niektóry sądzą, iż Solangelo nie jest kanonowym shipem (co uważam za absurdalne stwierdzenie), lecz cytat z Krwi Olimpu "Poczuł jakby mu w brzuchu zmartwychwstała setka szkieletowych motyli" jest równoznaczny z tym, że Nico zadurzył się w Willu. Tak, prawda, nie wiemy co Will o nim sądzi i myślę, że do Trials of Apollo się nie dowiemy. Lecz w HOO jest jasno powiedziane, że Nico jest nim zauroczony i tyle.
5. Posejdon i Hades? Tfu, Zeus i Hades?! Słuchajcie, znacie tę złotą zasadę, że dwie osoby z tego samego domku nie powinny się ze sobą umawiać? Potwierdzam, chłopcy są z innych domków, ale Wielka Trójka jest dla siebie bliższa, niż na przykład dzieciaki z domku Zeusa i Afrodyty. Osobiście uważam, że jasne, Jason, Percy i Nico są dla siebie dobrymi przyjaciółmi, ale również są dla siebie jak bracia. Nie wyobrażam sobie związku między nimi (tzn. Percico, Jasico, Perjasico).

Jeżeli ktokolwiek to przeczytał to szacun!

Wracając do pytania- zostawiam je bez odpowiedzi. Wywnioskujcie sobie sami co sądzę, bo ja nie jestem w stanie wypowiedzieć się więcej na ten temat.

Następne pytanie!

4. Ryż vs. Ziemniaki

Ryż All The Way

5. Polecisz mi jaki film?

Hmm... Nie wiem. Wypiszę tu moje ulubione filmy, ale nie wiem czy który przypadłby ci do gustu. (kolejność jest przypadkowa)

1. Łatwa Dziewczyna (Easy A) [Świetna komedia, polecam]

2. Tajemnice Lasu (Into the woods) [Dwie godziny musicalu fantasy, o różnych wspaniałych bajkach. Nie wiem czy jest polski dubbing, ale nawet jeśli, to radzę obejrzeć z napisami, bo przez większość czasu postacie śpiewają]

3. Ekranizacja Niezgodnej (Divergent) [Bardzo lubię ekranizację pierwszej części, ale druga im nie wyszła]

4. Ekranizacja Igrzysk Śmierci (The hunger games) [Myślę, że pierwsza i druga część wyszły im najlepiej, ale ekranizacja ciągle zasługuje na wyróżnienie]

Dobra, przyznaję... Nie oglądam dużo filmów i nie pamiętam więcej fajnych...

W każdym razie, przejdźmy do kolejnego pytania.

6. Czy lubisz arbuzy?

Kocham arbuzy, ahhh, teraz jeszcze bardziej chcę lato!

7. Octavian vs. Drew

Octavian, duh.

Dobra, przyznam, że ponieważ jesteśmy spokrewnieni to w miarę go lubię...

.

.

.

Żartuję, nie lubię go, ale nauczyłam się go znosić.

Nawet było mi go szkoda, gdy umarł.

Jest zły, jasne, ale... suka Drew, to suka Drew... I to jest mój najlepszy argument

***

Udało nam się dojść do końca! Wspaniale! Jeszcze raz dziękuje za nominację!

Ship whatever you want to~~

Nie mam zbyt ochoty na nominowanie, ale jest to już jakąś tam wattpadową tradycją, tak więc ja nominuję:

ArtemidaZohxq  (Aha, czeka cię kolejne LA, wybacz XD)

Broken013 (Wiem, bro, że pewnie szybko tego nie zrobisz [jesli w ogóle], ale nominowanie cię zostało moją tradycją)

Nominowałabym wfnijz, ale to ty mnie nominowałaś do tego LA, więc to chyba tak nie można XD (A jak można, to ciebie też nominuję)

Mój mózg działa bardzo wolno, więc chyba nikogo więcej nie nominuję, ale każdy może zrobić to Libster Awards jak tylko ma ochotę.

A oto i pytania (oczywiście 7, bo to moja życiowa, ukochana liczba):

1. Czy jest coś o czym marzysz napisać? Co to jest?
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
3. Jeżeli mogłabyś wskrzesić dwie (fikcyjne lub nie) osoby, to kto to by był?
4. Jakie jest twoje największe OTP?
5. Czy masz jakiś cel w życiu?
6. Do jakich fandomów należysz?
7. Czy masz jakąś internetową przyjaciółkę, lub internetowego przyjaciela?

Pozdrawiam i ściskam!
Żegnajcie~~

EverythingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz