12 piosenek, które utrzymują mnie przy życiu

99 7 9
                                    

Tak więc zostałam nominowana przez ArtemidaZohxq do zrobianiu listy 12 fajnych piosenek... Czy coś w ten deseń.

Tak więc witam, witam!
Prawdopodobnie będzie głośno.
Nie liczcie na piosenki popularne w ostatnim czasie. (Może kilka idk)
Kolejność jest przypadkowa.

1. Czasami, gdy mam zły dzień włączam na całe głośniki playlistę różnych piosenek. Między innymi pojawia się tam:
I'm not okay (I promise) zespołu My Chemical Romance

2. Ta piosenka to już chyba klasyk zespołu Falling in Reverse mianowicie The Drug In Me Is You, mimo to nie mogłam się powstrzymać i jej nie dodać.

3. Jak już poszłam w stronę Falling In Reverse, to nie zapomnijmy o Fashionably Late.

4. Falling In Reverse- I'm not a vampire

Dobra, mogłabym całą tę listę zapełnić piosenkami Falling In Reverse, ale nie taki jest tego zamysł, więc pora na coś innego.

5. Coldplay- Viva La Vida

Z tą piosenką mam związanych wiele wspomnień, więc nie mogłabym jej nie dodać. To jest jedna z tych piosenek, którą słucham wiele razy i nigdy mi się nie nudzi.

6. My Chemical Romance- Famous Last Words

7. Nie byłabym sobą gdybym nie napomniała o Panic! At The Disco.

Panic! At The Disco- This Is Gospel

8. Panic! At The Disco- Sarah Smiles


9. Oczywiście klasyk musi być.
Panic! At The Disco- I Write Sins Not Tragedies

10. Mimo, że piosenki P!ATD mogłabym wymieniać i wymieniać to pozwole sobie jako ich ostatnią piosenkę dodać wspaniały klasyk.
Panic! At The Disco- Nine In The Afternoon


11. Nie wiem dlaczego, ale ta piosenka jest dla mnie sentymentalna...
Lauren Aquilina- King


12. I na sam koniec pozwolę sobie zróżnicować tę listę.
Bruno Mars- Runaway Baby

Powiem szczerze, że mimo iż słucham mało popu to Bruno Mars jest dla mnie z pewnych powodów sentymentalny i nie mogłabym go nie dodać...

Plus mały bonus. Mimo, że już podałam dwanaście piosenek, to muszę ją dodać.

12.5 Kansas- Carry On My Wayward Son

Jak widać mój gust muzyczny jest... hmm... specyficzny. Dodałbym jeszcze trochę Fall Out Boya, ale wtedy to w ogóle wyszłabym ponad dwanaście!

Dziękuje, że dotrwaliście.

Ja pozwolę sobie nominować:
Broken013
wfnijz
Katrynkaa
I tak, tak- pamiętam o zaległych nominacjach.

EverythingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz