Jooksen kööki ja jätan kõigest väest kiljuva Sasha magamistuppa jahtuma. Tal on selline loomus, et ta kipub kõige üle fangirlima ja üldse erutuma.
Avan sõnumi ja see ei ole midagi kohutavat või erilist. AGA see on Harry Stylesilt. Niiet see teeb selle veidraks.
Harry: Sa oled inglane, õigus?
See on veider küsimus aga ma vastan siiski.
Hy: Tõesti. Miks see teadmine vajalik on?
Harry: Oled sa Londonis?
Hy: Ma juhtumisi elan seal. :D
Harry: Väga hea! Kas sa tahaksid juhtumisi minuga hommikust sööma tulla?
Hy: Loomulikult, kui sa creep ei ole :D
Harry: Siis sa teaksid seda juba tänu seltskonnaajakirjadele.
Hy: Sel juhul on mu kahtlused asjatud. Aeg ja koht?
Harry: Kuidas oleks selle Starbucksiga Pentonville Roadil? Kell 11?
Hy: Starbucks? Rly?
Harry: Ei sobi?
Hy: Eiei, sobib. Kohtume seal :)
Lähen tagasi magamistuppa. Sasha tõmbab mind enda kõrvale voodile istuma ja nurub detaile.
"Mis detaile seal olla saab?" Küsin naerdes, "Me textisime, Sash!"
Sasha niheleb. "JAH! HARRY STYLESIGA!" Ütleb ta tähendusrikkalt, "Kas ta vastas kiiresti?"
"Üsna?"
"No vot! See tähendab, et ta ootas sinu vastamist! OhMyGod Hydie ma suren!" Piiksub Sasha ja ma patsutan teda rahustuseks õlale.
"Me saame homme Starbucksis kokku."
***
Täna hommikul pole mul äratuskella vajagi. Sasha ajab mind juba pool tundi enne seda üles ja ma näen äratuskella punastelt numbritelt, et kell on alles 7."Blahh, mida põrgut, Sasha?" küsin ma unesegaselt ringi vaadates.
Sasha naerab mu segaduse üle ja vastab: "Me peame su valmis seadma. Ja selleks vajame me PALJU aega."
"See on Starbucks, mitte Oscarite gaala, Sash!" ütlen ma nördinult ja mu pea potsatab tagasi padjale.
"Ma tean, ma tean. Ma lihtsalt aitan, okei?" ütleb ta tüdinult ja ma nõustun ohates tema abiga, "Millest me siis alustame?"
"Pesemisest."
Ma lähen dussi alla ja Sasha valb seni mulle mu riidekapist riideid. Mitte, et ma nendega minema peaksin. Ma ei julgeks Sasha valitud riietega ilmselt kusagile minna (No offence).
Kui ma olen pestud, föönitan ma oma juuksed ja keerutan neid veidike ümber sõrme, nagu mind veidi lokkis juuste puhul tegema on õpetatud. Siis hakkan riideid valima.
Ma pole kunagi olnud eriti huvitunud moest, kuid stiil loeb. Stiil on midagi, mis aitab mul silma paista.
Ma valin Sasha vastuväidete taustal lihtsa musta t-särgi, mile ainsaks dekoratsiooniks on valge ring keskel rinnaesisel. Tema uuesti rõõmsaks muutmiseks aga panen selle alla lihtsa musta skater-seeliku ja erksinised kerged retuusid.
Mu stiil ongi enamasti selline: must, must, BOOM, must.
Teen endale ka kerge meigi, mis oli põhimõtteliselt BB kreem + ripsmeduss ja sellest piisasb. Ma olen omadega täiesti rahul.
Kui kell saab 10, sean end Sasha kiljumise saatel teele, sest ma ei ela päris kesklinnas ja seepärast on mul vaja ka natuke jalutada.
Kui ma kohale jõuan, on kell 10.13 ja esimene inimene, keda ma näen, on Harry Styles isiklikult.
***
Ma palun NII väga vabandust, et ma ei update'inud. Ma käisin saksamaal. Siin ta nüüd siis lõpuks on.
YOU ARE READING
Lihtne Keemia▶h.s (Kirjandusvõistlus)
FanfictionHydrogen Dember ei kirjuta oma nime kunagi välja. Maailma jaoks on tema nimi Hydie Dember. Aga siiski leiab ta nimi oma tee kummaliste nimede loetelusse ja oh milline butterfly effekt sellel on. Harry Styles kirjutab oma nime paarsada korda päevas p...