7

278 46 9
                                    

Harry: Kas kordame?

Sõnum seisab seal ilma igasuguse selgituseta ja ometi tean ma kohe, millest ta räägib.

Hy: Veidi pikemalt see kord?

Harry: Minugi poolest.

Hy: Kokku lepitud. Kus? Millal?

Harry: Ma tulen sulle järgi. Pane end mugavalt riidesse.

Hy: Kohe või?

Harry: Homme hommikul.

Hy: Diil.

"Issand Jumal Hydie võta mind ka kaasa!" paanitseb Sasha mu selja taga ja loeb ilmselt juba neljandag korda vestlust läbi.

Vastan talle muigel 'ei'-ga ja võtan suuna oma riideid täis kummuti juurde. Miks peavad mehed alati kohtumispaiga üllatuseks jätma? Oleks palju lihtsam end riietada, kui reaalselt teaks ka, mille puhul.

"Sash?" hüüan ma köögi poole ja kuulen, kuidas seal kraan kinni pannakse.

"Mida?" karjub tüdruk mulle hetk hiljem vastu.

"Kas sul on kiire?" küsin ma paari dressipükse üle õla visates ja ennast köögi uksest sisse libistades.

"Ei? Ma pesen nõusid ja kordan oma mantrat," vastab Sasha.

"Mis mantrat?" puhken ma naerma. Kõigist inimestest, keda ma tean, arvab just Sasha joogat kõige rohkem posimiseks olevat.

"'Mu sõbranna käib Harry Stylesiga', 'Mu sõbranna käib Harry Stylesiga'" laseb Sasha monotoonse munga kombel kuuldavale.

Puhken naerma ja sähvan tema poole dressidega, mis ma talle näitamiseks toonud olin.

"Isver, ära nüüd vägivallatse! Ma leidsin ju sisemise rahu!" kiljatab Sash.

Viskan püksid tema pihta ja ta püüab need napilt enne oma nägu kinni.

"Kas sa nendega plaanisidki minna?"

"Oli jah selline mõte," kehitan õlgu, "aga ma just tulin sult nõu küsima."

"No sel juhul on minu nõuanne: Mitte mingil juhul!" ütleb tüdruk ja viskab käed laiali just nagu tsirkuse teadustaja.

"Mina, Sasha Elbe, näitan sulle kohe, kuidas riietuda ka mugavalt nii, et oleks hot!" kuulutab ta entusiastlikult.

"Nii?" ootan ma ta edasist plaani.

"Tule tule, mu laps, lähme sinna minu kapi juurde!" viipab ta mulle kätt õlale pannes, "riietuma hästi sa pead."

Puhken jälle ta Star Warsi refrenc'i peale naerma ja järgnen talle Sasha isikliku moekoopa uksest sisse.

"Sash, palun! Ära hakka mulle mingit diskokostüümi tegema! Sa ju ise nägid, et mugavalt võiks riietuda!" ajan tagasi, kui Sasha oma peoriiete kuhja juurde suundub.

"Oh, ära muretse, Hy! Usalda mind!" naeratab ta ja ma lihtsalt istun õlgu kehitades maha. Sashaga on pea võimatu vaielda.

"Okei! Valmis!" otsustab Sash umbes 5 minuti pärast ja viskab mulle väikse hunniku riideid. Nii palju saan aru, et seal on mustad teksad, kuid teine osa on ilmselt mingi kampsun.

"Proovi selga!" utsitab tüdruk ja ma nokgutan aeglaselt. Viskan retuusid jalast ja koorin oma kergelt ülesuure t-särgi maha. Mul oli õigus: lähemal vaatlemisel selgub, et tegemist on rohekas-halli ülimalt pehme kampsuni ja mustade teksadega.

"Kus su peegel on?" küsin ringi pöörates ja hakkan seda silmates sinna juurde suunduma, kuid Sash peatab mind.

"Oota üks hetk," pomiseb ta ja keerab teksade sääred veidike üles, "nii pole näha, et need on kergelt lühikesed sulle."

Siis keerab ta mu peegli ette ja sõnab rahulolevalt: "Vau, kas pole mitte kena?"

"Sa võid endaga rahul olla, Sash," vastan naeratades ja tüdruk kallistab mind õnnelikult.

"Aga nüüd hop voodisse! Sa pead suutma homme üleval ka püsida!" kiirustab ta mind takka ja noogutan juba vannitoa poope lipates.

*
Kell 05.04 heliseb hakkab mu telefon järsku sumisema ja kukub öökapilt maha. Unesegasena tõstan selle maast kõrva äärde ja toon kuuldavale unise küsimuse: "Mis?"

"Hey, Hy! Oled üleval?" kuulen teiselt poolt erksat tervitust.

"Ei?" vastan saamata aru, kellega tegu.

"Ma olen kohe su maja juures!"

"Harry?"

"Muidugi mina! Pane end hakkama, ma võtan su kohe peale!" naerab ta ja ma kuulen juba õues auto mürinat.

"Sa pidid alles hommilkul tulema.." torisen.

"Hydie, kallis, praegu ongi hommik."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lihtne Keemia▶h.s (Kirjandusvõistlus)Where stories live. Discover now