1.

547 65 3
                                    

>Hydie<

Mul on alati nimega probleeme olnud. Mitte et mul midagi isiklikku Vesiniku (Hydrogen) või mõne muu elemendi vastu oleks, aga see on tüütu.

Mõtle, kui sa oleksid 13 aastane tüdruk esimest korda keemiaklassis ja õpetaja küsiks kõigilt "Mis on kõige kergem element?"

Võibolla te ei teakski. Ma ka poleks teadnud, aga mu isa on keemik ja nii tean ma keemia kohta üpriski palju.

Niisis tõstsin ma käe, et teatada "Vesinik", kuid õpetaja lihtsalt osutas minule ja ütles " Õige!".

Ma eeldan, et ta oli suutnud mu nime meelde jätta, sest mina polnud öelnud veel sõnagi.

Ja kui sellega nimenaljad lõppeksid. Aga ei!

Ei suuda ettegi kujutada, kui kavalaid nimenalju ja pickup line'sid (*kas seda kirjutatakse nii?*) on minu jaoks välja mõeldud.

Igatahes on võimalik sellega elada ja nii on pea kõigil minu dokumentidel kirjas Hydie Dember.

*Tagasi praegusesse*

Mu kohutav äratuskell. Ma ei vihka seda laulu tegelikult aga parim viis midagi ära rikkuda, on selle äratushelinaks panemine.

Keeran end voodis ringi ja heidan parema jala voodilt maha. Selle järel ka vasaku ja siis libiseb põrandale ka terve mu ülejäänud keha.

NOPE. nOPe! NOPE!!!

Põrand on kohutavalt külm ja eriti peale just teki alt välja pugemist, niiet ma kargan kiiresti püsti ja torman vannituppa, kus põrandaküte on korralikult oma tööd teinud ja toa parajalt kuumaks kütnud.

Seisan peegli ette. Vaade on sama, mis terve mu elu 20 aastat: punakaspruunid lainelised juuksed, sinised silmad ja väike kogus tedretähti mu ninal ja silmist veidi allpool põskedel.

Tegutsen oma igapäevase hommikuse rutiini järgi: dush, riietumine, kerge meik, kui kuulen oma kapiserval asetseva telefoni tuttavat sõnumitooni.

Sasha: Holy shit sa ei usu mus just juhtus plz plz plz helista mulle kohe kui saad ma sure.

Sasha: suren*

Ma vajutan kohe helistamiseks olevat rohelist nuppu, sest on aru saada, et Sasha on erutunud.

Kõne ei kutsu kolme sekunditki, kui Sasha juba erutusest kergelt viiksudes vastu võtab.

"Hei, Sash! Mis toimub?" küsin ma ettevaatlikult.

"Sa. Pead. Seda. Nägema. Hydie. OMG! Ma tulen teile!" viiksub Sasha ja saadab mulle lingi ühele videole.

"Ja edasi?" Küsin ma veidike pettunult, "Kas sa selle One Directioni video pärast oledki nii erutunud?"

"Sa vaata seda lihtsalt!" ütleb Sasha ja ma vajutan video tööle.

Video on ilmselgelt juba pealkirja järgu Elleni show'st ja ta juhatab sisse One Directioni. Üllatus, üllatus!

Nad hakkavad rääkima ja ma oigan telefoni, kui Ellen tutvustab selleks saateks valitud tegevust: Nad hakkavad hindama kõige veidramaid nimesid, mis neile Twitteri teel saadetud on.

"Mida sa nüüd teinud oled, Sasha Kimber?" küsin ma hoiatavalt.

"Eeehm.. Ma võisin... Kuid võisin ka mitte teha sulle Twitteri kasutaja ja pakkuda Ellenile saatesse sinu nime..."

"Oh God! Sasha! Miks sa..? Oh lord..." Ma ohkan ja Sasha vabandab mitu korda veel üle.

Jõuan saates kohani, kus poisid ja Ellen hakkavad nimesid hindama.

"Kõigepealt valige kõige veidramad!" juhatab naine ja nii nad teevadki.

Ma ei ole isegi üllatunud, kui kaks poistest, Liam ja Harry valivad veidraimaks nimeks just Hydrogen.

"Miks just see nimi?" Küsib Ellen ja Harry naerab.

"Ma ei leia lihtsalt ühtegi põhjust, miks peaks keegi oma lapse keemilise elemendi järgi nimetama!" muigab ta.

Tänan.

"Hei, Sash? Mis selle Twitteri kasutaja andmed olid?"

▫ ▫ ▫ ▫

Okie-dokie!

Esimene osa H&H kirjandusvõistluse jaoks :) Minu tag-id olid: bänd, populaarne kutt, valikud, niiet ma katsun neid korralikult jutu sisse panna :D Ma vabandan põliste directioneride ees: Ma ei tea 1D-st väga palju. Siiski, ma tean seda kõige paremini pop-bändidest :)

Igatahes loodan, et meeldib!

-El

Lihtne Keemia▶h.s (Kirjandusvõistlus)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant