oké, deze ***reclame begint al raar met:
Disney pixar presenteerrrrrrrrt............. nee dat is een grapje. dat is gewoon een grapje
ze beginnen met: Iglo presenteerrrrrrrrrt
hohohohoh, wacht, stop de opname, aankondigen is iets voor filmbedrijven. dus niet voor een merk dat per ongeluk nitriet in de nasi morst.
"die goede nieuwe tijd"
oh mijn god wacht even, dit is echt nog dommer dan dat nasischandaal, dit is gewoon krankzinnig. die reclame is volgens mij gemaakt voor de oma's en dan nog type zeikerds. echt, dit is niet te geloven die titel. als je wil dat de kleinkinderen van dat soort oma's dat ik net beschreef nog je vissticks willen eten, pas dit dan HEEL erg vlug aan.
"met in de hoofdrol lekkerbekjes"
dit gaat écht te ver, dit KAN GEWOON NIET. het is een vreselijke schande. een zwarte bladzijde in de geschiedenis van dit bedrijf. een aap mag geen copyrights op foto's die hij zelf gemaakt heeft, maar een lekkerbekje wel de hoofdrol in een reclamespotje. en dacht ik dat discriminatie tussen mensen is. dames en heren, moge duidelijk zijn dat we iglo moeten aanklagen voor discriminatie.
"zooooo, alstjeblieft mam"
ja, alstjeblieft, hier is je voer, eet smakelijk!
"ohhhh, lekkerbekjes, die haalden we vroeger altijd bij de viskar."
ehhhh, dat gebeurt nog steeds hoor, alsof het woord 'viskraam' heel erg nostalgisch is, alsof de supermarkt de enige nog bestaande winkel is.
"mama haalt ze nu gewoon uit de oven hoor"
GDJERFHYUEFJOKIYHUDKLHJJDJKTGHJUJHJFLUKFIHJGJS POTVERDORIE POTVERDORIE IK WORD HIER ECHT NIET GOED VAN PLEASE KILL ME JSKJYJDUEKRJEYJTJJHEJFUKHJHN RAAAAAAAAAHHHHHH IK BEN ZIE-DEND HOE DURF JE ZULKE VREEMDE EN AUTISTHISCHE OPMERKING IN EEN RECLAME TE DROPPEN IK KEN LUI DIE JE IN ELKAAR TIKKEN ALS ZE DIT HOREN FTYWHRGUYWHYHIÐHFKRHFJFKKJUUIUKHJHDGHFJ ER KOMT STOOM UIT MIJN OREN EWHUDJDHHDGSHFHDKHFHKGJDJJJHKSJHFJKJJHJ IK KAN DAT JOCH DAT HET ZEGT WEL VERMOORDEN EN HIJ DENKT GRAPPIG TE ZIJN OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEID EEN GOED LEVEN, WANT ALS JE DAT NIET DOED EN JE GAAT DOOD KOM JE BIJ DÉZE GEK IN DE HEL (ik ben gewoon Apeirist hoor, maar dit klinkt even grappig) HZZZNG!!! HZZZNG! HZZZZNG!!!!! ACHIEL, MIJN PILLEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!! POTVERDORIE POTVERDORIE POTVERDORIE (en nou aan jullie de taak om deze klaagb aan te vullen!)
"hé wijsneus!!"
WAT IS DIT EEN VREEMDE MOEDER ZEG, KAN NIET EENS TEGEN EEN GRAPJE
"hahahhahaha, je hebt helemaal gelijk,"
je kan wel merken dat al deze mafkezen famillie van elkaar zijn.
"en ze smaken net zo lekker als vroeger!!!!"
huh? hadden ze in de oertijd, waarin deze oma geboren is, dan al paneermeel? en viskramen? en was je moeder niet gewoon te krankzinnig om je te vertellen dat je kleinkinderen niet mogen zeggen dat vis uit de oven komt? of nee, ik zie het, ik heb het door, ze hebben gewoon nitrietspinazie gegeten, daardoor is het zuurstoftransport naar hun hersenen half gestopt en daarom lijken ze zo dom!!!!!
"ja oma, goed hé, die goede nieuwe tijd!"
mijnheer, jij bent al te vreemd verklaard om iets zinnigs te kunnen zeggen, dus we luisteren niet.
nou, dit was iglo deel 1, morgen is de 2e igloreclame aan de beurt, ehhh, ja eh, nu eh........
PS: dankzij mij weten jullie dat een nitrietschandaal uit 1980 de schuld is van de slechtheid van deze reclame
JE LEEST
Rare Reclames
RandomTja, ik heb (als ik dit schrijf) al 17 volgers, en ik dacht: ik heb nou al zoveel bedacht en dat werd steeds niks, ik ga over iets schrijven waar ik erg goed in ben: reclames afkraken. Hopelijk vinden jullie dit leuk........... (Weet niks meer te ze...