Op verzoek van Ravenclaw__Luna vanaf nu: de Allsecure series!
Laten we beginnen met de nieuwste: je weet wel.
HUH? HEET DIE RECLAME JE WEET WEL?
NEE NATU.... Sorry, die nieuwe reclame van ASN schiet me ineens te binnen. Sorry mit en mot haters/liefhebbers! Eerst deze
Het gewoontedier. Ik kan het filmpje even niet laden, dus hier de nagenoeg letterlijke tekst:
Dit is het gewoontedier. Het gewoontedier doet zijn bankzaken al jaren bij dezelfde stropdas. Maar de stropdas deed dingen die helemaal niet zo goed waren voor de natuur. (Nog iets hierna) dat sommige dingen moeten veranderen, om ervoor te zorgen dat andere hetzelfde blijven.
Deze is wel extra leuk, omdat ik bij dit exemplaar weet hoe ie gemaakt is. Maar eerst de humor:
"Dit is het gewoontedier":
Goedemidag gewoontedier! Ik ben Rik (...)! Alles goed met u? Wat doet u zoal op een dag? Aha, uw ochtendplanning! Laat me eens lezen..
7.00 Opstaan
7.10 aankleden
7.15 ontbijten
7.30 opfrissen
7.45 strikje goed doen met geodriehoek, aktentas controleren, een boterham met kaas en een koek pakken, en naar de bushalte lopen
8.20 Als een gewone forens de trein in marcheren.Zo meneer, u lijkt wel een gewoontedier! Gunst, dat is de naam ook. Toeval of niet.
"Het gewoontedier doet zijn bankzaken al jaren bij dezelfde stropdas (een das met een stropdas om)"
Dat ie nog niet is opgegeten door de ING-leeuw...
"Maar de stropdas deed dingen die helemaal niet zo goed waren voor de natuur"
Net zoals zijn collega's van de SNS (Super Natuur Slopers), of ING (Is Niet Groenlievend) en dan kunnen we ABN-AMRO niet vergeten (Altijd Bomen Nietigmakend - Alleen Mooie Meidoorns Overleven)
"Dat dingen moeten veranderen, zodat anderen hetzelfde blijven"
Logisch......
Wel, dat was het alweer. Morgen: Allsecure poging 2!
JE LEEST
Rare Reclames
RandomTja, ik heb (als ik dit schrijf) al 17 volgers, en ik dacht: ik heb nou al zoveel bedacht en dat werd steeds niks, ik ga over iets schrijven waar ik erg goed in ben: reclames afkraken. Hopelijk vinden jullie dit leuk........... (Weet niks meer te ze...