(sorry voor de lange, lange lange tijd dat jullie moesten wachten, als jullie boos zijn krijgen jullie een lollie van mij........ waar je lekker op kunt zuigen.... (NIET DOORDENKEN))
so, we beginnen met een samenvatting van deze reclame: we gaan allemaal dood, wij ook, (dat maakt deze reclame al behoorlijk Necrofoobonvriendelijk) en als het niet door ouderdom of iets anders is is het wel van de shot die je bovenaan de pagina ziet staan..... (het is overigens ook een filmpje, als je het wilt visualiseren)
ik wil voor ik écht ga beginnen met afkraken zeggen dat ik respect heb voor de mensen die een dierbare zijn verloren, ik ben vorig jaar in zeer korte tijd mijn opa en overgrootmoeder kwijtgeraakt, (een troost: ze zijn NIET bij Yarden gecremeerd........) dus ik begrijp het.
'mam begraven mam cremeren'
kun je niet kiezen? dan weet ik het goed gemaakt. cremeer mams en begraaf de urn! JAJA IS DAT VINDINGRIJK OF NIET MENSEN?
'mam had Alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren'
ik moet zeggen dat ik dit een heel mooie een goed geformuleerde zin vind, maar daar gaat het niet om. waar het om gaat zijn stekkerdozen met jubeltenen, en voor ik het vergeet, het afkraken van deze zin en niet het prijzen. (ik weet eerlijk gezegd even niets meer, maar humor genoeg)
'toen ze stierf, lag ik naast haar'
dat vind ik niet gek, als iemand die eruit zag als jou naast me zou gaan liggen zou ik spontaan het loodje leggen! het doet me trouwens denken aan een grappig verhaal......... een paar jaar geleden was ik in Amerika, mijn neef zou terdoodveroordeeld worden voor moord. hij zat al in de elektrische stoel toen de rechter hem naar zijn laatste wens vroeg. zijn antwoord was: "ja meneer, wilt u mijn hand vasthouden bij de schok, want ik vind het zo eng!" (niet echt gebeurd natuurlijk)
'haar dood leek volstrekt gezond'
hmmmm, ik betwijfel het of doodgaan eigenlijk wel zo gezond is......
'wat kunt u mij zeggen over..... dood.....'
dat het niet gezond is, dat heb je zojuist kunnen lezen.
'spreekt u de dood, schrijft u de dood'
ja, ik spreek hem heel vaak! we gaan vaak even wat te eten halen bij de snackbar, samen met magere hein! alleen wel vreemd dat de voorbijgangers steeds zo bleek worden, ze lijken wel heengegaan!
'verwenst u de dood'
jazeker, ik verwens de dood aan alle terroristen
'durft u de dood te omarmen'
durf jij een vriend te omarmen? ja toch?
'te leren kennen'
ik ken hem al, hoe vaak moet ik het nog zeggen!
OP 28 SECONDEN ZET JE DE VIDEO STIL. KIJK DAT BOODSCHAPPENKARRETJE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!
'dat als hij komt, dat u hem dan weet te ontvangen'
is deze video gericht aan de eigenaar van de snackbar? die doet niet altijd beleefd tegen Hein, dus hij verdient wel een lesje hierin.
'de dood kan iets zeggen over ons.... we gaan............ dood'
jep, het is een van de 2 zekerheden: je betaalt belasting en je gaat dood. voor de rest is het leven net een doos bonbons, je weet nooit wat er inzit. (met dank aan de heer F. Gump)
DA WAS EM DOAMES EN HEREN, EN KIJK NU EENS EVEN NAAR DE PRRRRRRRRRRACHTIGE NIEUWE COVER VANNNNN..... ARSTAGIRL!!!!!!!!!!!! (denk er een lollig muziekje bij)
Esther, als dank voor de cover mag jij een nieuwe reclame uitkiezen!
DOEI!
JE LEEST
Rare Reclames
RandomTja, ik heb (als ik dit schrijf) al 17 volgers, en ik dacht: ik heb nou al zoveel bedacht en dat werd steeds niks, ik ga over iets schrijven waar ik erg goed in ben: reclames afkraken. Hopelijk vinden jullie dit leuk........... (Weet niks meer te ze...