Stăteam tolanită pe canapea, așteptându-l pe Christian să vină de la facultate.Astăzi am scăpat de ora suplimentară de romana,deoarece doamna a zis că trebuie sa plece la fiul ei la spital.Aud telefonul sunând si pe ecran apare numarul iubitului meu.
"Iubitule."
" Cred că am greșit numele."
" Nu este numărul lui Christian,cine ești?"
" Iubita lui."
Îi închid telefonul în nas și ultimele cuvinte îmi derulează ca un film în minte "Iubita lui".Ce iubită?Eu sunt iubita lui de aproape un an.
Ușa se deschide și brunetul intră pe ușă.Se aproprie de mine și încearcă sa mă sărute pe buze,dar mă feresc.El se încruntă, iar eu îi dau o palmă.
- Cum ai putut?
Acesta ridică o sprânceană în semn de întrebare,iar eu mă uit la el cu lacrimi în ochi.Cum să nu știe ce se intampla?
- Ședință.Hă? Și iubita ta care m-a sunat,ce se petrece aici Christian?
El se aproprie de mine,dar eu mă dau în spate cu fiecare pas pe care îl face.Nu vreau să îl vad și nici să îl aud.Mă doare ,dar nu trebuie sã-l iert.
- Pleacă.Nu mă mai uit în ochii lui,deoarece mă fac să mă răzgândesc și nu merită nicio șansă.A pierdut-o de când am auzit "Iubita lui".Nu are nicio scuzã.-De când timp?Continui să îl întreb,dar el stă și înghite în sec.Încearcă să mă atingă, dar palma mea face contact cu obrazul lui.
- Afară.Să nu te mai văd în viața mea.Adio.Uită că a existat un "noi" și fac ghilimelele prin aer.
- Iubito.Te rog frumos.Ascultă-mă și calmează-te.
- Urăsc momentul când te-am văzut prima dată la faculate,urăsc ziua când m-ai salvat,urăsc ziua când m-am îndrăgostit de tine.Dar știi ce!Eu sunt un copil pe lângă tine.Nu mai vreau să te văd în viața mea,iar la facultate,nici să nu mă privești în ochi,altfel tatăl tău va afla ce ai făcut și nu cred că îi va plăcea.
- Emma,te rog.Nu știu cine este acea ea și nu vreau să te uit.Nu pot.Ești aici.Îmi ia mâna și o duce la inima sa.Nu te pot uita.Te iubesc.
- Și ce înseamnă "Iubita lui".Hm?Ce?Îi țip cuvintele în față și simt cum îmi pierd răbdarea.
- Tu esti unica iubita.Ea este o c***a.Te rog.
Mă duc în dreptul ușii și o deschid.Îi fac semn sã plece și el executa ordinul,pleacând cu capul în jos.Îi văd niște lacrimi care și le tine sub control în coltul ochilor.Îi arunc o ultima privire,apoi închid usa.Mă las ușor să cad pe ea și încep să plâng .
- De ce mi-ai făcut asta?
Hei voi.
M-am apucat de o carte noua
"Fiul Decanului ✔".Vroiam sa o scriu de mult timp,dar mereu am amânat.Nu am o inspirație bogata,dar incerc sa construiesc un plan in minte.Va pup.Păreri?
CITEȘTI
Fiul decanului✔|ÎN CURS DE EDITARE|
RomanceO iubire interzisă este intre mine si el. Dragostea noastra se transforma intr-o lupta contra rivalilor.Mulți oameni ne vad cu alți ochi,dar noua nu ne pasa ce zic altii. Prima intalnire,primul sărut este in mintea mea si nu pot sa cred ca sunt împ...