Capitolul 3-"Cum am putut sa uit?"

93 6 0
                                    

Capitolul 3

Cum am putut sa uit?




La media: Restaurantul "Marcus"

Needitat




In aceasta dimineata ma trezesc inaintea alarmei de la telefon.Ma dau lenes jos din pat si trag draperiile,apoi imi verific telefonul.Am multe notificari pe watt si facebook.Dau golire automat fara sa ma uit la ele.Am sa le verific mai tarziu.Acum,ma gandeam sa imi fac o baie cu multa spuma.Este deabi ora 9:36 Am,asa ca am timp sa ma balacesc cat vreau eu.Ma duc in baie si imi dau drumul la robinetul de la casa si torn mult spumant de un miros,care imi raspafaa narile,doar cu o simpla inhalare.Imi plac trandafirii,asa ca am spumant care miroase a tranfadiri.Ciudat nu?Pana si samponul,sapunu,serurile pentru par,cremede de fata si corp,ba chiar si rezerva de la Air'Wick*nu stiu daca am scris bine" miroase a trandafiri.Cu gandul meu sa enumar toate cele,cada s-a umplut.Mi-am dat jos ce aveam pe mine si e-am aruncat in cosul de rufe murdare.Cum intru in apa fierbinte simt un strop de relaxae.Ma las pe spate,pana ce spuma imi acopera sanii si inchid ochii.Incep sa fredonez piesa lui Adele-Hello si in minte imi apare el.Fiecare trasatura,fiecare fir de par,fiecare zambet este in mintea si inima mea.Nu le pot scoate si nici nu vreau.Nu imi pasa ca este fiul decanu;ui sau ca are iubita,inimii nu ii poti porunci.Zici ca sunt o liceana care a cunoscut prima iubire si nu poate sa treaca peste.M-a vrajit cu ochii lui capruicare ma lasa sa intru in ei si sa explorez lumea lui.Ma atras cu zambetul lui perfect si chiar daca esti trist,cand ii vezi zambetul te face si pe tine sa formezi buzele intr-o linie curbata "pana la urechi".Cu el am simtit mici furnicaturi,care ma faceau sa intru intr-o lume paralela cu a mea si sa uit de toate.M-a vrajit cu vocea lui blanda si calda,facandu-ma sa ma topesc la fiecare sunet sisa imi doresc sa i-o aud zi si noapte.Oare ce face acum?Helau,are iubita...ce sa faca.Sa se joace dea baba-uarba?Ouu,mai taci.


1-0 constiinta.Te fac praf la fiecare gand.Aici nu suntem la un meci..auzi la ea "1-0 consiinta".Esti tu proasto.


Imi scutur putin capul si aud o ciocanitura in usa.


- Ies imediat!


Cine este dupa ea,nu spune nimic.Imi infasor corpul intr-un prosop moale si negru...apoi ies pe usa baii,care duce la dormitor.Pe pat gasesc un biletel si un trandafir.


"La multi ani si sa ai parte de cea mai frumoasa zi din viata ta.Diseara,vreau sa ne vedem la restaurantul "Marcus" la ora 6.Inca odata la multi ani.

Fiul decanului :*"


Ori derilez,ori visez.Ce naiba!Cum sa uit de ziua mea de nastere.Astazi fac 20 de ani.Suntem pe 16 octombrie 2015. si eu am uitat de ziua meaa.Pe pat mai era o cutiuta.O deschis si inauntru este un lantic subtire de aur pur si rafinat cu numele mei.Este superb.Nu pot sa mi-l pun,deoarece in camera da buzna toata familia.

Fiul decanului✔|ÎN CURS DE EDITARE|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum