Pov Niall~
Me: Waarom doe je telkens zo afstandelijk?
Me: Sta eens een beetje openJadieee😍❤️: Nu moet je écht ophouden!😤
Me: Wat?
Jadieee😍❤️: Je hebt net een van de domste uitspraken ooit gedaan
Me: Helemaal niet!
Jadieee😍❤️: Niet toegeven ook!
Jadieee😍❤️: Zal ik het even uitleggen?!Me: Eigenlijk wel, alsjeblieft...
Jadieee😍❤️: Je zegt tegen mij dat ik meer open moet zijn?!
Jadieee😍❤️: Je vertelt niet eens je naam!
Jadieee😍❤️: Je vertelt helemaal niks over jezelf!
Jadieee😍❤️: En ik moet open zijn?!Me: Oh...
Jadieee😍❤️: Fuck off😡
Jadieee😍❤️ offline
U offline
*****
Ik loop zuchtend naar Matt. "Matt kan ik je even spreken?" Vraag ik zacht zodat niemand het hoort. Hij kijkt verbaasd op en knikt. Ik loop alvast naar het conciërge hok en even later komt hij ook aan.
"Wat is er?" Vraagt hij achterdochtig. "Ik had toch dat nummer van Jade aan jou gevraagd?" Zeg ik twijfelend. Hij knikt.
"Ik heb haar nog steeds niet verteld wie ik ben en ik heb haar boos gemaakt. Want ik zei dat ze niet zo gesloten moest zijn maar dat is natuurlijk dom als ik niet eens vertel wie ik ben. Maar het punt is dat ik het goed wil maken door iets op te sturen... Alleen ik weet niet wat... Dus zou jij me kunnen helpen?" Gooi ik er in een keer uit. Hij kijkt me met open mond aan.
"Ik... Uh... Je kan... Als je nou gewoon bloemen en chocola stuurt?" Vraagt hij nog een beetje in schok. Ik knik. "Wat voor bloemen?" "Uhm... Witte en roze rozen zijn haar lievelingsbloemen." Zegt hij uiteindelijk. Ik knik. "Thanks man." Zucht ik een beetje opgelucht.
"Maar je gebruikt haar niet hé! Want als je haar breekt breek ik jou!" Zegt hij dreigend. Ik kijk hem verbaasd aan. "Je bent toch niet verliefd op haar?" Vraag ik dan. Hij kijkt me geschrokken aan en trekt dan een vies gezicht. "Ieuw nee! Ze is net als een zusje." Zegt hij dan. Ik grinnik en knik. "Ik gebruik haar niet. Waarom zou ik anders zoveel moeite doen?" Vraag ik een beetje sarcastisch. Hij haalt zijn schouders op en loopt dan weer weg.
Na school rij ik gelijk naar de supermarkt. "Bonbons en bloemen." Mompel ik in mezelf. Ik loop naar de bloemen en kies voor 15 witte rozen en 1 roze. Daarna loop ik naar de chocola en kies uiteindelijk voor merci, iedereen lust dat wel.
Ik loop weer terug naar mijn auto en rij naar Jade's huis. Ik stap uit. Pak de bloemen, merci en het kaartje wat ik nog snel geschreven heb. Ik leg ze voor de deur en loop snel weer naar mijn auto. Ik rij snel weg naar huis. Nu is het wachten....
JE LEEST
Texting the badboy (Niall Horan)
FanficOnbekend: Heyy beautiful ;) Me: Hey? Person I don't know... Onbekend: Je kent me wel! Ik ken jou ook! Jade... Me: WTF?! Wie ben jij? Onbekend: Zo grof in de woorden voor een goodgirl... *De 16-jarige Jade krijgt een berichtje wat haar hele leven...