7 < Jade

1.3K 44 1
                                    

Pov Jade~

Ik loop naar huis maar niet op mijn gemak. Ik heb het gevoel dat ik achtervolgt word. Ik loop snel door maar als ik bijna thuis ben word ik ineens vast gepakt bij mijn middel. Ik slaak een gil maar er wordt een hand voor mijn mond gelegd.

De arm van de hand ligt over mijn schouder wat best wel dom is. Ik pak hem stevig vast en gooi hem dan over mijn schouder heen voor me. (Ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel maar het is iets van judo of karate volgens mij.) De jongen die voor me ligt ken ik niet. Hij kreunt en wiebelt heen en weer van de pijn. "Wtf?! Wie ben jij?" Vraag ik verbaasd.

Achter me beginnen ineens allemaal mensen te lachen. Ik kijk verbaasd naar Shawn en 3 andere jongens. "Sorry Jade." Lacht Shawn. Ik geef hem een dodelijke blik. "Het was een dare en Shawn zag jou lopen..." Vervolgt een andere jongen hem. "Dus wij zeiden dat hij jou moest laten schrikken..." Vervolgt weer een andere jongen hem. "Door jou te laten denken dat je ontvoerd werd." Eindigt de laatste jongen. Ze lachen alle 4 weer terwijl mijn 'ontvoerder' opstaat.

Ik kijk ze boos aan. "Je bent echt een hele slechte broer! Jij laat je vrienden gewoon aan me zitten." Zeg ik boos tegen Shawn. Ik loop naar de andere jongens en geef ze 1 voor 1 een bitch-klap. "Blijf volgende keer gewoon met je poten van meisjes af." Zeg ik boos en ik loop weer verder naar huis.

Ik hoor de jongens nog wat mompelen en dan hoor ik voetstappen wat betekent dat ze me dus volgen. Ik loop gewoon door naar huis als we bijna bij de deur zijn zie ik bloemen en een pakje liggen.

Snel ren ik naar de deur. Op het kaartje staat: Jade the goodgirl. Ik grinnik kort en merk dat ik bloos. Ik pak snel de bloemen en het doosje merci op.

"Zozo heeft Jadie een lover?" Vraagt iemand spottend achter me. Ik draai me om en kijk naar de vrienden van mijn broer. "Misschien, misschien niet maar het is vast eerder dan jullie." Zeg ik bitchy waarna ik de deur open.

Ik loop naar binnen en overweeg even de deur dicht te gooien maar doe het dan toch niet. Als ik de keuken in wil lopen word ik bij mijn pols gepakt en de woonkamer in gesleurd. "Wtf?! Laat me los!" Zeg ik boos.

"Oh Jadie dat mag je niet zeggen." Zegt Selena die in de woonkamer zit. "En laat haar inderdaad los Shawn." Vervolgt ze dan. Shawns vrienden immiteren haar spottend waardoor ik zie dat haar onderlip begint te trillen. Dan ontplof ik. Shawn merkt het en laat me los.

"NU ROTTEN JULLIE ALLEMAAL OP! MIJ BANG MAKEN OKÉ MAAR EEN MEISJE VAN 8 AAN HET HUILEN MAKEN?! DAT IS LAAG! HEEL LAAG! ZELFS VOOR JULLIE! EN NU OPROTTEN!" Schreeuw ik woedend terwijl ik dreigend op ze afloop. 3 jongens lopen naar achteren maar 1 blijft staan. Het is de jongen die mij probeerde te 'ontvoeren'.

Hij schudt zijn hoofd en doet zijn handen onschuldig omhoog. "Ik heb niks gedaan! Ik zweer het! Ik zal dat nooit doen. Ik heb zelf een zusje." Zegt hij gemeend. Ik kijk hem met samen geknepen ogen aan. "En de dare had ik nooit moeten doen maar het was dare." Zucht hij dan hopeloos.

"Seleentje heeft hij iets gezegd?" Vraag ik dan. Zij zat naar de jongens toe dus ze kon het zien. Ze schudt haar hoofd. "Hij stompte die andere jongens." Zegt ze met een snikkerige stem. Ik knik. "Oké." Mompel ik voordat ik naar de andere jongens loop.

Nu lopen er 2 van de 3 naar achteren. "Ga weg. Nu!" Sis ik. "Wat kan jij mij nou maken?" Vraagt hij uitdagend. Ik grijns. "Dus ik mag proberen je het huis uit te krijgen?" Vraag ik met een grijns. De jongen knikt. Achter me hoor ik Shawn zuchten.

Ik geef de jongen een harde trap in zijn zak en een bitch-klap. "Nu mijn huis uit!" Sis ik. Hij piept iets voordat hij weg strompelt. De andere jongens rennen achter hem aan.

Ik ben nu blij dat ik de tussendeur heb dicht gedaan want dit is echt een slecht voorbeeld voor Selena. Ik zucht een paar keer diep en draai me dan weer om naar de woonkamer. Voor de deur staat de jongen van net me met open mond aan te kijken.

Ik geef hem een zwakke glimlach. "Ik weet je naam eigenlijk nog niet." Zeg ik na een tijdje. Hij grinnikt kort en knikt. "Josh." Glimlacht hij dan. Ik knik en loop langs hem naar de woonkamer.

"Jade." Snikt Selena en ze knuffelt mijn middel. "Rustig maar. De vervelende jongens zijn al weg." Zeg ik lief en ik aai haar over haar hoofd. "Ik ga een betere broer worden." Zegt Shawn dan. Ik kijk op en knik. "Ik ga naar boven." Zeg ik en ik laat Selena weer los.

Ik loop snel naar de keuken waar de bloemen en merci liggen. Met alles loop ik naar boven en leg het op bed. Ik pak het kaartje en open het.

Lieve Jade,

Haayyy goodgirl
Ik weet dat dit iets sentimenteels hoort te zijn maar zo ben ik niet. Ik ben gewoon ik. Dit is een manier om sorry te zeggen. Sorry voor dat domme berichtje over open zijn. Sorry dat ik je mijn naam niet vertel. Sorry dat ik soms irritant ben. Maar ik heb geen spijt dat ik gevoelens voor je heb. Ik wil het daarom zo snel mogelijk goedmaken.

Xxx je SMS-er

Texting the badboy (Niall Horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu