Hastaneden çıkar çıkmaz James ve Ben sinyayı eve bırakıp james'in evine gittik.
"Benim evime neden gitmiyoruz?Bi evim var değil mi?"
"Evin yok yurtta kalıyorsun fakat yanımda olman daha uygun"
"Jam??Neden bana yardım ediyorsun?"
"Çünkü...Ç-çünkü zamanında ben bir kızın canını çok yaktım ve...Ahh bilmiyorumm.."
"Her neyse ,Teşekkür ederim"
"Salonda şöminenin yanındaki koltuğu sana hazırlıyorum sıcak sıcak iyi gelir ne dersin?"
"harika bir fikir"Jam uyumaya gitmişti bile fakat ben çok korkuyordum.Karanlık beni korkutuyordu,yavaş yavaş jam'in odasına girdim ve dürttüm.
"ahh ben sanırım biraz korktum acaba yaninda bana da yer varmı ya da benim uyumamı bekleyebilirmisin?"
"Yanıma yatsan ve öyle beklesem?"
"*tebessüm ettim* Bunu istersen ,daha iyi olur teşekkürler"
"alis Uyumadan sana bir şey demeliyim,Özür dilerim..."
"Ne için?"
"Şimdi zamanı değil ama özür dilerim"
"Her ne ise geçti gitti,problem yok "
Jam'e karşı tuhaf duygular içersindeydim ,Aşk denilen şeye benziyordu ama daha önce olmuş gibiydi. Uyurken ara sıra gözümü açıyordum,Onun bana bakışlarını gördüm ve Hisli bakıyordu.
Sabah olduğunda başım çok ağrıyordu,jam yanımda değildi.
"J-jam" odalar üstüme geliyordu,sanki beni içine çekicek gibilerdi.
"James!!!"
Merdivenden adımımı attığım gibi aklıma eskilerden bir görüntü geldi,görüntü de Annem vardı suratı belli değildi fakat çığlık atıyordu?Onun öldürüldüğünü görmüşmüydüm?
"*Ağlama ile çığlık karışık bir şekilde*Hayırrrrr!!"
"Alis,Alis özür dilerim! markete gitmiştim çok özür dilerim"
"*hızlı hızlı nefes alarak* J-james annemi gördüm ölüyordu"
"Geçti,ben burdayım *ellerimi öperek* hadi gel kahvaltı yapalım"Kahvaltıdan sonra da bu şok etkisiden çıkamamıştım.
"Hey Alis?Bahçeye gel"
*Bahçeye ilerledim*
"Jam Bir sorun mu var?"
"*gözlerimi kapattı* Bir süprizim var korkma Karanlık değil benim ellerim"
"Korkmuyorum..."
*önümde eğilerek*"Alis,Hayallerimin kızı olurmusun?bu evin annesi olurmusun?Benimle Evlenirmisin¤?"
"Jam,Aman Allahım EVET!!"Bunun olduğuna inanamıyordum,çok mutluydum ama nedense hayla bir şey hatırlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEDİN
Roman pour AdolescentsHayatı boyunca duyduğu en büyük aşkı ondan nefret ediyordu,Çaresiz Kalmıştı kız.Her gün sevdiği çocuğun hakaretlerine maruz kalıyordu ,Sustu.Ama Bir Gün kız ölücekken çocuk son anda hayatına girdi...