IM DONE!!!!!! THIS IS STUPID!!!

5 0 0
                                    

OK I HAVE HAD SOOOOOOOOOO MUCH STRESS THIS WEEK I'M SICK OF IT!!!!!! VGIPJ IOERHWPRJAGLKSFORAPIJGHDGBJ PGIUHAEGIPUA ERPIU AND NO I'M NOT JOKING I'M NOT MY NORMAL HAPPY SELF!!! I'M SICK OF THIS I WANT TO HIDE FOR EVER AND JUST CRY!! WHEN WILL THIS END?!?!?! UGH!! THE ONLY PLACE THAT I HAVEN'T HAD ANY STRESS THIS WEEK IS THE STABLE!! I LOVE ALL THE HORSES THERE!! I WISH I WAS THERE RIGHT NOW!! UGH!!! MY HEAD HURTS MY ALLERGIES ARE MAKING ME STRESSED AS WELL, SCHOOL, HOME!!! FOR SOME REASON I'M MAD AT THE WORLD!!!! THIS ISN'T EVEN FUNNY!!!! MY PETS ARE THE ONLY THING THAT DOESN'T MAKE ME STRESSED RIGHT NOW!! MY CAT IS THE ONLY "PERSON" THAT UNDERSTANDS ME!!! I'M CRYING RIGHT NOW!! I REALLY DON'T KNOW WHAT TO SAY!!!! I DON'T UNDERSTAND ANY OF THIS STUPID CRAPPPPPPPPPPPPPPPPPP! OH MY GOSH!!! I KNOW ALL THIS STUFF IS STUPID THAT I'M SAYING AND THAT IT MAY JUST SEEM LIKE I'M JOKING BUT I'M NOT!!! I KNOW I HAVE BEEN HAPPY AT SCHOOL BUT I'VE JUST BEEN PUSHING THROUGH IT TRYING TO IGNORE ALL THIS STUPID STUFF!!! I'M DONE!! I'M JUST DONEEEEE!! I REALLY NEED GOD RIGHT NOW!! THAT'S ALL! I DON'T CARE ABOUT ANYTHING ELSE!! I JUST NEED GOD TO HELP ME RIGHT NOW!! I KNOW THAT HE WILL HELP ME!!! I'm really sorry about this... I really need to calm down!!

NightcoreWhere stories live. Discover now