Daphne:
Sacha klimt van de bank en trekt me omhoog "I Love you for ever" fluistert ze in mijn oor. Ik geef er een knuffel "ik help je wel met je houding". Ik geef er een kus "kom je anders bij mij logeren" "zolang ik bij jou ben is het goed". Als we thuis aankomen bellen we de ouders van Sas. "En, mag het" ze knikt "ja het mag" ik geef er een kus en knuffel.
We lopen naar mijn kamer "hier slaap je vannacht" ze knikt "ga ik bij jou in bed of op een matras" "wat jij wil" ze knikt "ik ga bij jou in bed" ik lach en sla mijn armen om der heen "I Love you" fluistert ze. "ETEN" word er van beneden geroepen. Ik til de deksel van de pan "mmm pasta" mijn moeder knikt "lust je pasta" vraagt mijn moeder. Sas knikt "I Love pasta" "ik ben ook echt verslaafd aan pasta" zeg ik lachend. Na het eten stellen Sas en ik voor te gaan afwassen "ik help anders ook wel" stelt Stef voor. "O En sinds wanneer help jij met klusjes" "sinds er zo'n lekkerding ook helpt" "sorry hoor maar dat lekkerding is wel mijn lekkerding" Rachel geeft Stef een klap op zijn achterhoofd. "Moet ik anders even helpen" zegt Rachel ik schud "ik wil even alleen met Sas zijn". We lopen naar de keuken en beginnen met afwassen (we hebben gewoon een vaatwasser) "waarom wassen we af als jullie een vaatwasser hebben" "ik wouw even alleen zijn met je" "oké".
S'avonds
Ik lig op Sas schoot. Ze haalt haar handen door mijn haar. "Daf je kruipt zowat in me" ik lach "dat is de bedoeling" zeg ik zacht en geef er een zoen.
In bed
Sas kruipt tegen me aan "ik heb het koud" fluistert ze ik lach "kom maar" ze kruipt tegen me aan "Sas wist je dat als je je uitkleed je het sneller warm krijgt en warmer" ze lacht "volgens mij wil jij mij gewoon naakt zien" ik knik "dat ook ja" ze geeft me een harde tik op mijn komt "ah nog één" en ze slaat nog eens "ah Sas lekker" ze lacht "je bent echt erg wist je dat erg lekker" ik geef er een zoen en val in slaap.
JE LEEST
Bi?!
RomanceHeey dat meisje met de witte tas ja dat ben ik. Tevreden over mijn uiterlijk ben ik niet. Ik geef les op een hip hop dansschool in Arnhem. Maar wat als ik verliefd word op de beste danseres van de klas die ik les geef...