7.

1.1K 33 7
                                    

Heey ik hoop dat jullie het een leuk hs vinden xxx

Dit hs is speciaal voor: @desoulated gewoon omdat ie er voor me is love you xx.

Daphne:

we rijden naar huis alleen dit keer zit ik bij sacha achterop. ik geef er kusjes in er nek en ze kreunt zacht waardoor ik grinnik. Als we thuis aangekomen zijn rennen Sacha en ik meteen naar boven en springen onder de douche. ik lach en duw Sacha zachtjes tegen de muur aan en tong er.

Sacha:

Ik leg zacht mijn handen op Daphne's heupen "love you" zeg ik,ze lacht.

Daphne:

echt ik zweer het je dit gevoel is zoveel beter dan met een jongen.

We stappen onder de douche vandaan en kleden ons om. Ik loop naar mijn nacht kastje en kijk hoe laat het is: 13:06 "wow we hebben gewoon twee uur onder de douche gestaan" zeg ik lachend. Ik ga op bed liggen als Sacha naast me komt liggen.

Zachtjes leg ik mijn hoofd op Sacha der borst en geef er zachte kusjes "love you darling" zegt ze en wrijft door mijn haren.

'DAPHNE EN SACHA KOMEN JULLIE EVEN MIDDAGETEN'

Roept mijn moeder

"JA MAM WE KOMEN''

Als we beneden aan komen ruik ik de heerlijke geur van mama's heerlijke zelf gemaakte pannenkoeken.

"heey Sacha blijf je vanavond weer slapen" ik en rachel geven Stef tegelijkertijd een waarschuwende blik "eeh sorry laat ook maar" Stef is dan wel 2 jaar ouder dan mij maar denk maar niet dat ik bang voor hem ben o en rachel is toch een jaar ouder dan Stef dus als ie mij wat aandoet neemt rachel het toch voor me op. Ik ben dan wel geadopteerd toen ik 10 was maar het lijkt of ik al 16 jaar hier woon, bij dit gezin en daar ben ik blij mee. Maar nu terug naar het middageten want ik krijg trek. Ik schuif de stoel van Sacha naar achter en zeg : "ga zitten mijn darling" ze gaat zitten en ik schuif er stoel aan en ga zelf zitten ik pak een pannenkoek en doe er een laag stroop op en dan een hele lading poedersuiker. "Daphne het hoeft niet op" zegt mijn moeder ik schud "nee het hoeft niet het mag wel" en eet mijn pannenkoek op. Na 5 minuten gaan Sacha en ik naar boven. "O mam zal ik even een pannenkoek naar pap brengen" mijn moeder knikt "is goed meid" ik pak een pannenkoek en loop met het bord naar boven. "Pap kan ik binnen komen" vraag ik "ja hoor meis" ik doe de deur open en loop naar mijn vader en zet de pannenkoek neer "lukt het pap" hij knikt "ja hoor ben bijna klaar" ik geef pap een knuffel en loop naar mijn kamer.

Sacha zit al druk in een hitkrant te lezen. Ik pak mijn laptop en start Twitter op waar ik op vol gespamt ben:

8 mensen willen je volgen (waarvan ik er maar 4 ken)

102 mensen hebben je gelinkt

104 privé berichten (waar van er maar 4 reclame is)

Als ik alles gelezen ben ga ik maar weer is op Facebook ook vol gespamt

115 mensen willen vrienden zijn (ken er maar 15)

330 berichten (moet allemaal lezen 0 reclame)

Als ik daar ook mee klaar ben start ik instagram op oké ook vol gespamt.

Heey mensen als jullie me willen helpen met wat inspiratie heeeeeel graag. De drie (of als ik niet kan kiezen meer en als er geen 3 zijn dan minder) beste komen in het verhaal xx.

Bi?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu