11.

1K 40 12
                                    

Daphne:

Vandaag is het zover Sacha en ik gaan trouwen. Ik heb mijn ouders en broer en zus ook uitgenodigd kijken of ze komen. Ik heb een witte jurk aan ik ben echt benieuwd hoe Sacha eruit ziet. Snel w'app ik er nog even

Ik: heey liefste klaar voor?

Sacha<3: nee jij

Ik: jawel hoor en hz nie

Sacha<3: eng

Ik. Ach meisie toch ik ben bij je en waar ben je bang voor?

Sacha<3: dat jij nee zegt :'(

Ik: ik zou geen nee zeggen ik heb je tenslotte gevraagd

Sacha<3: oke das waar

Ik: i know

Sacha<3: haha ik ga veder LOVE YOU

Ik: LOVE YOU MORE xxxxxxxxxxxxxxx

Mijn haar word in een vissengraat vlecht gedaan en ik krijg nog wat make-up op.

Ik loop naar de zaal en zie iedereen zitten zelfs mijn ouders. Als de hele wc rol is voorgelezen mag ik eindelijk het ja woord geven dan is Sacha, ik zie dat ze zich aan het zelfde ergert maar ook zij geeft het ja woord. "Dan mach u nu uw bruid zoenen" ik kom dichter bij Sacha maar ze weigert ik lach en snap er al. "Sorry waarom weigert u" vraagt die lelijke man "o u zegt u MAG uw bruid zoenen niet u MOET" de man kijkt geïrriteerd waardoor Sacha en ik nog harder lachen. Toch komt ze naar me toe en zoent me "ik hou van je" zegt ze tegen mijn lippen aan.

Na dat gebeuren lopen we naar een andere zaal en gaan we een feestje vieren. Mijn ouders komen naar ons toe "toch gekomen'' zeg ik brutaal ze knikken en geven mij en Sacha een knuffel "gefeliciteerd" ik haal mijn schouders op "mam doe maar niet alsof je trots op me bent want ik weet wel beter" ze knikt. Dan komen Rachel en Stef "gefeliciteerd" roepen ze tegelijk ik lach "dank" zeggen Sas en ik tegelijk. We lopen met zijn vieren naar de bar en nemen wat te drinken. Ja ik ben de trotste meid op aarde.

--------------------------

Dat was het alweer wat vonden jullie van het verhaal?? Een boek gaat ook niet eeuwig door dus ik ook nie haha xx love mijn lezers lees ook mijn andere boeken xx me.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 04, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Bi?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu