Tuhaf ve garip olaylar yüzünden Sehunla nişanlanıyorum kararının verilmesinden bu yana tam iki ay geçmişti ama Sehunda hala bir hareket yoktu. Nişanlanmak istememden değil, hemende yanlış anlıyorsunuz.İki aydır her günümüz birlikte geçiyor. Dediğim gibi Sehun tam bir kene, yapıştımı bırakmıyor. Belkide önceki yaşamında öyleydi kim bilir.
Her gün kavga ediyor olsak da, genelde ben haklıyım tabi ki, bu sapık benim için değerliydi.
Ah bu arada demeyi unuttum bizim şapşal aşıklar vardı ya Chanyeol ve Baekhyun onlarda evlendiler. Zaten evli gibi hayat yaşıyorlardı iyi oldu. Fingirdeştiklerinde kızmıyorum artık.
Kai ve Kyungsoo hyunglar ise hala aynıydılar. Araları neden bozuldu, Kyungsoo hyung neden bir türlü Kai hyungu affetmiyor bilmiyorum hala. Ama umarım barışıp yeniden sevgili olurlar. Sevgililik güzel şey bence. Böyle elini tutuyorsun falan, sana sarılması var bide.
Her ne kadar Sehunun bu girişimlerinde aptal sapık deyip yumruklasam da, onu seviyorum. Bu bir sır bunu daha kimseye söylemedim. Sehuna itiraf edebilmem için o koca kafanın biraz daha çabalaması gerek.
Sehunun önüne gelenle neden yattığı gizemide çözüldü. Okula ilk başladığı zaman kızın biriyle ciddi ilişkisi olmuş. Kızı arkadaşıyla konuşurken duymuş. Bizim bu saftan çocuk yapıp üniversite okumadan rahat hayat yaşayacakmış. Sonra gelen kızların çoğu aynı fikirde olunca beyfendide keyfine bakmış tabi. Tam sapık ya.
Şimdi ise kimseye bakmıyor, hele bi baksın suratının ortasına yumruğumu yer. Benim kadar erkeksi bir sevgilisi varken başkalarına bakmak, TCH. Asla izin vermem. Üniversideki hayatım da gayet iyi şu ara sınavlar olsada çalışmam için Sehun yardım ediyor. Hakkını yiyemem, ders anlatma konusunda oldukça iyi ve sabırlı. Zaten oda akademisyen olup okulda kalmaya karar verdi. Ben ise şirketlerin başına geçiyorum. Sen ne alaka amk dediğinizi duyar gibiyim ama ailecek alınmış bir karar bu. Sesimi çıkaramadım. Mali konularda Kyungsoo hyungdan ders alıyorum birde. Welcome to cehennem yani. Önceki yaşamında kesin Alman mürebbiyeymiş,demedi demeyin. Bi pataklamadığı kaldı beni.Kısacası günlerim aslında baya bir renkli ve eğlenceli geçiyor. Sehunun yanımda olması ise apayrı bir konu.
Okuldan çıkıp kapıda Sehunu bekliyordum ama beyfendi gelmek bilmiyor, sıkılmak üzereyim. Gitsem mi acaba. Aman sonra bide atarı var bunun. Beklemek en iyisi diyerek bekliyorum.
Sonunda Sehun gülümseyerek kapıdan beliriyor onu görünce elimde olmadan gülüyorum.
'' Hey özledim seni.'' deyip sarılıyor. Ay ama ben bunu yerim. '' Bende seni.'' diyebiliyorum sadece. Ama yanaklarımın kızarmasını hissedebiliyorum. Sehun halime gülüp yanağımdan öpüyor beni.
'' Yah okuldayız yapmasana.'' Sırıtıp '' Ne olacak ki yanağından öptüm sadece daha ileriye gidersem döversin çünkü.''
''Beni çok iyi tanımışsın Sehunie.''
''Hanniee.''
Böyle aptal gerizekalı bir çiftiz işte.
Sehunun arabasına binip yola koyulduk. Yorulmuştum bugün gerçekten, eve gidip yatıp zıbarmak istiyordum. Yarı zamanlı işimi bırakmak zorunda kaldım. Sehun ve Hyungumun baskıları yüzünden. Benim derslerime odaklanmam gerekmişte falan filan Sehuna dirensemde Hyungumdan korkmadım değil.
Sehun her zaman kullandığımız yol yerine sol yol ayrımına saptı. ''Sehunie neden bu yolu kullanıyoruz. Diğer yolu kullanmamız gerekiyordu.'' '' Önemli bir şey yok Hannie sadece biraz daha seninle vakit geçirmek istiyorum.'' Bende onunla vakit geçirmek istiyordum, Sehunla olmayı seviyordum.
Yol tenhalaşmıştı. Etrafta ağaçlar vardı. Haziran ayında olduğumuz için hava güzel olsada hava kararmaya başlamıştı. Birden araba durdu. Sehuna dönüp baktığımda yüzünün sıkıntılı bir hal aldığını gördüm. '' Noldu Sehunie?'' diye sordum. ''Benzin bitti Luhan.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKA HENTAİ// HUNHAN
FanficNormal bir üniverste hayali kuran Luhan ve ona rahat vermeyen sivri çene Sehun...