''BAKİRELİK SÖZÜ''

160 8 8
                                    


-EROS'UN OKU HATIRLATMA-

Artemis tam söze başlayacaktı ki kapı çalındı.

Apollon sonunda kollarına bayılan kızı düşünmüş ve nasıl olduğuna bakmaya gelmişti. Gir çağrısını bile almaya gerek duymadan kapıyı açarak içeri girmişti.

Daphne'yi yatakta oturur halde bulunca gülümsemişti.

Gülüşü Daphne'yi yeniden büyülemişti. Nefesini bir daha hiç veremeyecekmiş gibi tuttu Genç Peri.

''Nasıl olduğuna bakmak istedim.''

Artemis erkek kardeşine karşı koyamayacağını biliyordu. Artık yapabileceği bir şey kalmadığını düşünüyor, umutsuzluğa kapılıyordu.

Daphne dudaklarını aralasada tek bir kelime söyleyemedi. Gözleri yakışıklı Tanrı'ya odaklanmıştı. Kalbindeki altın yara yavaşça sızladı. Aşk denen zehir vücuduna yayılıyordu.

''Daha iyi.'' Diye fısıldadı Artemis gözlerini Daphne'den ayırmayarak.

'Buna sevindim.''

Apollon yavaşça Daphne'nin yanına oturarak Genç Peri'nin ellerini kavradı.

''Biliyorsun ki ben Hekim Tanrısıyım. Eğer senin için yapabileceğim bir şey varsa çekinmeden bana gel.''

''Yapabileceğin en iyi şey aşkına karşılık vermektir.''

Artemis bir anda ağzından çıkan sözlerin farkına vardı. İstemeden çıkan fısıltılar yüzünden ağzını kapatmasını artık öğrenecekti.

''Bir şey mi dedin kız kardeşim?''

Apollon'un gülümsemesi Daphne'yi yeniden baştan çıkarırken Artemis korkulu rüyasına artık gitmesi gerektiğini işaret ediyordu.

Apollon yerinden kalktı ve kapıya yöneldi.

''Bir isteğiniz olursa odamda olacağım.''

Kapanan kapı Daphne'yi gerçek dünyaya getirmişti. İlk kez hissettiği duyguların nedeninin bulamıyordu genç peri.

Artemis hızlıca yanına gelerek ellerini kavradı.

''Bana bir söz vermelisin ve bu sözü yemininle desteklemelisin Daphne.''

''BAKİRELİK SÖZÜ''

Daphne, Artemis'in ağzından çıkan kelimeleri kavramaya çalışıyordu. Bir söz vermek, yemin etmek... Artemis artık geç kalmaması gerektiğini düşünüyordu.

''Bana vereceğin söz ve benim de sana verecek olduğum söz, bizi sonsuza dek biribirimize bağlayacaktır kardeşim. Eğer sözümüzden geri dönecek olursak, o gün son nefesimizi vereceğiz.''

Kafası karışan genç peri Artemisi anlamakta güçlük çekiyordu.

''Anlamıyorum neden bir söz vermek zorundayız.''

''Eğer bu sözü bana vermezsen seni başka türlü koruyamayacağım.''

Genç Peri ok'un etkisiyle aşk sarhoşuydu.Artemisin dudaklarından dökülen her kelime adeta bir çığlık gibi havaya karışıyor, genç perinin duymasını engelliyordu. Yatağında doğruldu Daphne.

''Benden ne için bir söz istiyorsun?''

Artemis derin bir nefes aldı.

''Bakire kalacağına söz vermeni istiyorum.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SU PERİSİ DAPHNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin