Suara siapa tu?
Kisah ni berlaku 3 tahun yang lalu sampai sekarang aku tak boleh nak lupakan kisah ni...seramnya hanya aku je yang tau.. bila terkenangkan peh memang takut giler..
-----------*---*------------
Kisah ni aku ceritakan semula kepada rakan rakanku...kisahnya macam ni ....?--?-Namjoo memang suka duduk dalam bilik dalam keadaan gelap pun dia sapu..tak kita malam ke petang (mcm author lah)
Time tu namjoo berada didalam bilik sorang² selalunya berdua tapi malam ni sorang adiknya Ada kem kat sekolah..macam biasa namjoo akan tutup lampu dan bermain fon sampai lewat malam..ala dia Dah biasa duk bilik sorang² jadi dia tak takutlah..mula mula dia tak perasan ada suara yang memanggil namanya sebab dia pakai earfon tapi takada lah sampai kuat...
Pastu beberapa minit dia rasa macam ada orang panggil nama dia dia keluarlah dari biliknya nak tengok sapa yang panggil nama dia..dia keluar tak ada pun orang duk sebut namanya..turun bawah pun takada orang maklumlah dah pukul 1 pagi memang dah tidur lah..
Dia naik balik dalam biliknya..dia dah tak pakai earfon dah..setelah beberapa minit suara orang duk sebut namanya dah tak didengari kini kembali menjelma..
Namjoo!! Namjoo!!
Mendayu dayu suara itu menyebut namanya..namjoo rasa tak sedap hati..sebab suara tu datang dari arah tingkap..tingkap tu betul betul kat belakang dia..dia meletak posisi katilnya dibelakang tingkap
Namjoo!! Namjoo!! Belum tidur lagi ke?
Mata namjoo membuat besar bulu romanya kini menegak halus..dia menjauhkan dirinya daripada tingkap..dia menelan air liurnya..dia mendekati tingkap..dia menyelak langsir dan..!!!!!
Namjoo!!
----------------------------
TAMAT
Author taknak sambung lagi..pandai² korang imaginasi sendiri apa yang berlaku pulak..kekekeh bubye harini author update 3 sekali cerita..k bye abaikan typo or merapu n ayat cam keling..sorry Mention org keling pulak..
YOU ARE READING
Kisah Seram (K-Idols Fanfic)
Mystery / ThrillerFanfic Seram... 100% idea author not tiruan *--*--*--*--*