Daliborův pohled
Čekám před ordinací, kde je Charlotte.Strašně se bojím.Bojím se,že s ní něco je,přece jenom byla v bezvědomí.
Slyšel jsem nemocniční dveře jak se otvírají a z nich vyšel doktor,vypadal rozumně,vysoký starší pán..."Dobrý den"Řekl"vy jste pan Slepčík Dalibor? " Zeptal se "Ano jsem" Šel jsem do ordinace
"Charlotte někdo uhodil do hlavy,vypadá to že dvakrát,s hlavou nic závažného nemá.Hůř to ovšem vypadá s její rukou má závažnou zlomeninu,takže jí čeká operace ruky a několik dnů si ji tu necháme."To je ale Deb*l" řekl jsem omylem nahlas a šel čekat než se probudí do jejího pokoje.
Všiml jsem si že Charlotte otevřela oči"Charlottko moje! " Křikl jsem a hned ji objal." Auu!Moje ruka! " Vykřikla Charlotte." Halo,sestři už se vzbudila! "Řekl jsem. "Doktore!" Zavolala sestřička a doktor přiběhl."Tak Charlotte jak se cítíte bolí vás něco?""No....ruka a trochu hlava co se stalo??"Doktor ji to odvyprávěl a šel pryč"Dáme vám něco na bolest."Řekla sestřička a Lotty poděkovala.
Charlottin pohled
Bolí mě ruka.Vůbec nevím co se stalo,"Dalii?!Co se stalo?"Dali se na mě tak divně podívá."No nejspíš tě nějakej kluk chtěl znásilnit.....a tak tě vyslíkal a já jsem tě poznal ,jak tam ležíš v bezvědomí a tak jsme se porvali a teď jsi tady...."Odmlčel se a mě se hrnuly slzy do očí a řekla jsem potichu."No už to chtěl udělat jednou...""Co?!!Co ti chtěl udělat??!!"Zatnul pěsti"Chtěl mě znásilnit"Začala jsem brečet."A povedlo se mu to?!"Pomalu už řval"Ne nepodařilo,já jsem se mu vyvlíkla"Vstal a naštvaně odešel.A já pořád brečela.",Dalibore!!" Zakřičela jsem a chtěla jsem za ním běžet,jenže ta ruka mě tak neskutečně bolela.Že jsem nemohla ani vstát.
Ležela jsem tam tak bezmocně,jako malá holka a brečela jsem.
Daliborův pohled
Ten debil jeden! Já si ho najdu a rozbiju mu držku!Ale nejdřív půjdu mojí Charlottce koupit něco dobrého...Vcházim do obchodu, když mě zastaví hodně fanynek."Dalíku,vyfotíš se s náma? "Zeptali se"Jojo" Narychlo jsem se s nimi vyfotil a pádil jsem do obchodu. "Kam jdeš Dalíku?! Máme na tebe ještě otázku. Tak ty máš holku jo!? " "Nó nevím jestli se to tak dá říct..." A už jsem stejně šel do obchodu.Nakonec jsem vybral jednu červenou růži a bonboniéru s nugátem.Utikal jsem do nemocnice aby mě zase nechytli nějaký fanynky.Došel jsem do nemocnice,ohlásil svoji návštěvu a běžel za ní.
Charlottin pohled
Přišel Dalibor a donesl mi krásnou růži a bonboniéru."Jéé děkuju Dali "a dala jsem mu pusu na tvář.Byl tam se mnou pořád.A vždy mi něco přinesl.Byl úžasný asi jsem se do něho zamilovala.Dneska tam se mnou i přespal nevím jak to domluvil ale zůstal se mnou přes noc.Vzbudil se a já se zase zakoukala do těch nejnádhernějších očí na světě. "Miluju tě " Vypustil že svých úst.Tyhle dvě slova byly ty nejkrásnější na světě,které kdo řekl.Zašeptal je a mnou proletěly tisíce motýlků, ucítila jsem tak hřejivý pocit co nikdy v životě,zobrazily se mi před očima všechny okamžiky s ním a taky ten jeho úsměv.Pomalu jsme se k sobě přibližovali a on mě začal líbat a já vypustila že svých úst tyhle slova " Já tebe víc" Usmál se na mě tím svým neodolatelným úsměvem a pohladil mě po vlasech...A já si uvědomila,že znám nebo dokonce i mám toho nejlepšího kluka na světě....
Konec kapitoly!Taky jste z toho tak šťastní?Já úplně nejvíc!
Pospanka3 a Adelkanikl
ČTEŠ
♥Zamilovala jsem se -Dalibor Slepčík ♥
RomanceTahle knížka je o dívce jménem Charlotte,která žije v jiném světě,protože její rodiče jí nedovolí ani televizi,počítač ani mobil.Je tedy odříznutá od okolního světa.Až jednou potká... Se mnou píše kamarádka Pospanka3 ,která Dalibora miluje.Já moc n...