♥ROZCHOD!♥

212 9 6
                                    

Charlottin pohled

Dalibor přišel a já jsem ho šla obejmout."Tak jak bylo ve škole?" "Jo....fajn"Narychlo odpoví.Sednu si k televizi a on si přisedne a přitáhne si mě k sobě."Jak si se dneska měla?" Zeptá se mě a mě připadne mi,že mezi námi ta konverzace tak trochu vázne.."Jo,super"Odvětím a dál se dívám na televizi.Díváme se až do večera a já potom připravím večeři.Jdu si lehnout protože jsem unavená.

********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Ráno se jdu podívat do ledničky a tam nic moc není."Dali v ledničce nic není skočím na nákup a cestou se stavím u babičky,takže mě očekávej až odpoledne."Dalibor přiběhne a chytne mě za boky."Okey,budu tě očekávat"Řekne a vytáhne peněženku z kapsy."Na,kup si něco na sebe." Řekne a podá mi peníze do ruky."Díky"Řeknu a políbím ho na rozloučenou."Paa"Řeknu a vyrážím do obchodu.Tam si nakoupím potřebné věci a jdu k babičce.Zvoním,zvoním,zvoním a zvoním,ale nikdo neotvírá.Předpokládám že se babička dívá na televizi a špatně slyší.Takže mi nezbýva nic než se vrátit domů.Odemykám dveře a volám"Jsem domaa!" A mířím rovnou do ložnice."Babička neotvírá,takže"A v tom to vidím.Dalibor leží nad nějakou holkou a ona vzdychá.Dál už to ani nemusím popisovat,ne? Automaticky se otáčím a jdu pryč,když v tom mě někdo zastaví."|Zla-zlato!Počkej!Ale-ale "Zakoktá."Žadný ale Dalibore!!Je mi to úplně jasný!Ty mě tady využíváš a pak tady šukáš za mými zády nějakou couru!"Z vázy vezmu květinu a vyliju mu obsah vázy do jeho debilního a namachrovanýho obličeje."Ale-ale promiň my-" "Žadný my není a už nikdy nebude,Dalibore!" Řeknu a vlepím mu facku.On tam stojí s překvapeným výrazem jako solný sloup.S těmito slovy odcházím z jeho bytu....











Tak tahle část je smutná...I když si to zasloužil! Doufáme že se vám to líbí a děkujeme za každé přečtení a hlasování :) :♥

Klarapos a Adelkanikl ♥

♥Zamilovala jsem se -Dalibor Slepčík ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat