Dneska už se musí do školy,no jo no,škoda.."Dalii?A kam vlastně chodíš na školu?"Zeptám se."No,jelikož jsem se teď přistěhoval,tak to bude můj první den ve škole Worchestrové střední a základní."Odvětí."To není možné,tam chodím taky!Akorát,že ty asi budeš chodit na střední,že?"Zeptám se posmutněle."Jo,škoda"Řekne Dalibor."Jejda,to už je tolik hodin!" Jako vždy popadnu něco rychlého,dneska pro změnu banán a utíkám se převlíct.
Jelikož tady nemám nic,Dali mi půjčí svoje tepláky a mikinu.Je mi to trošku větší,ale na to jsem zvyklá.Jdeme společně s Daliborem do školy,když v tom k nám přiběhne asi stovky holek,protože se s ním chcou vyfotit."No tak nic,měj se !" "Paa"Odpoví a obejme mě na rozloučenou a já jen vidím žárlivé pohledy.
Vejdu do třídy a jako vždy se usadím dozadu k záhonkům.Máme češtinu,takže nuda..Mezitím co učitelka blábolí kecy o českém jazyce,já přemýšlím nade mnou a Daliborem..Jak to mezi námi vůbec je?!Zazvoní na přestávku a já se proberu a jako obvykle jdu na chodbu.Najednou mě něco bouchne do hlavy a mě se zatmí před očima.Vidím jen siluetu člověka,který mě někam táhne.Už zase?!
"Pusť mě!Ty uchyláku jeden!Ty mě nenecháš na pokoji,že?"Rozpoznám klučičí záchody a tam mě ještě jednou někdo praští do hlavy...
Daliborův pohled
Skončí hodina a já jdu na záchod,protože stejně nemám co jiného dělat.Příjdu tam,a vidím jak nějákej kluk klečí nad nějakou holkou ,vysléká jí mikinu.No moment ta mikina je mi povědomá.To je moje mikina kterou na sobě měla Charlotte.Podívám se blíž a vidím Charlotte v bezvědomí!"Ty hajzle co děláš?!"Zařvu na toho úchyla.Chytnu ho za kapucu tak aby stál a vrazím mu.On si to ale nenechá líbit a začne rvačka.Nakonec mi teče krev z nosu,ale on má rozmlácenej celej obličej ale tak lehce mu to neprojde hajzlovi!!
Až je po všem on uteče ze záchodu.Já vezmu Lotty do náručí a odvezu ji taxíkem do nemocnice,protože má nejspíš něco s hlavou a s rukou!
Takže lidi ta rvačka je dost slabá chtěla jsem najít nějaký obrázky ,ale nikde nebyly takovy, ktery by to vystihovaly
Adelkanikl a Pospanka3
ČTEŠ
♥Zamilovala jsem se -Dalibor Slepčík ♥
RomanceTahle knížka je o dívce jménem Charlotte,která žije v jiném světě,protože její rodiče jí nedovolí ani televizi,počítač ani mobil.Je tedy odříznutá od okolního světa.Až jednou potká... Se mnou píše kamarádka Pospanka3 ,která Dalibora miluje.Já moc n...