CHAPTER 1 ~
PADA Hujung Minggu. Dua orang sibling telah berpindah ke Seoul. Mereka telah meninggalkan Busan.
Mereka telah memulakan Hidup baru di Seoul. Nana & Xiao. Nana telah mendapat Kerja Di Seoul. Manakkala adiknya Xiao telah pindah sekolah di seoul..dia ikut Unnienya Pindah ke Seoul. Omma & Appa berada Di busan.
DARI busan ke Seoul mengambil masa Dalam Kira2. 8Jam..Nana Memandu Agak perlahan.untuk mengelakkan Perkara yg tidak diingini. semasa Nana Memandu kereta
Xiao : Unnie. Kita dah ade beli . Rumah ke? kat seoul *tanya*
Nana: dah. unnie dah Telefon. Kita dh beli rumah apartment kat Seoul.
Xiao: unnie. Dh tahu ke sekolah. Mana Xiao nk pergi.??
Nana : Belum. Nanti Unnie carikan.
Nana: alamak minyak dh kurang..kene cari stesen. MinyakMereka. Berhenti sekejap di Sebuah stesen minyak ... Selesai sahaja isi minyak Nana parking berhenti di depan tandas.
Nana ingin pergi tandas. ...sementara Xiao menunggu . .semasa Xiao. Tunggu Di Luar. Tiba - tiba. XIAO terdengar bunyi suara . Suara Seorang Wanita sedang menangis.Xiao keluar dari kereta Xiao pergi ke sekeliling stesen minyak dan mencari bunyi suara Tangisan itu.
Xiao berjalan. Dan berjalan. Tiba2 Xiao ternampak lembaga Seorang perempuan berambut panjang serba putih berdiri di sebalik pokok besar.
Xiao Terpaku di situ.dia tak bergerak satu langkah pun..Tiba - tiba
Nana: Saeng!!! Saeng tengok ape tu!!
*XIAO JERUT TERKEJUT!!* *Semua orang yg berada di stesen minyak tu memandang mereka*
Nana: Xiao!! Ok ke ni??? Kenapa ni? Mcm orang nampak hantu je??
Xiao: tak ade ape2 lah. Jum masuk kereta..jum bertolak cepat!! *terus beredar*
Nana merasa sesuatu yg pelik... yg pasti Adiknya bole nampak mahluk Ghaib. Sejak dia Lahir.
Mereka Terus bergerak...Mereka Telah Tiba di seoul dlm Jam.pukul 2 pagi..mmg mengambil masa yg agak lama untuk sampai ke seoul. Nana telah berhentikan kereta di hadapan Apartment yg amat besar. Xiao pulak telah tertido nyeyak dlm kereta. Nana telah pergi ke pondok Pengawal dn memberi tahu..Yg mereka baru pindah ke apartment ni.
Pengawal itu memberi kunci apartment kenapa Nana. Rumah no.145 . Nana ..
BERSAMBUNG~
YOU ARE READING
THE WOMEN
HorrorCerita ini mengisahkan 2 orang Sibling yg berpindah ke apartment. Mereka kerap Di gangu oleh Roh Wanita. Xiao kerap Dirasuk oleh Roh Wanita itu CAST: NANA (AFTER SCHOOL) CHENG XIAO (WJSN)