Mereka telah mengeluarkan Barang2 dan Beberapa orang pembantu mereka telah tolong mereka mengangkat barang dn bawa ke apartment. Agak memuaskan hati mereka kerana rumah yg Nana beli sngat besar & luas. XIAO sangat menyukai rumah ini.
Xiao: unnie. Mesti mahalkan harga rumah ini.Nana: sudah tentu lah mahal. Bkn senang nk dpt rumah.macam ni.
Setelah selesai. Mengangkat barang bwa ke apartment. Mereka mengemas rumah. Xiao sngat pandai berhias rumah..dia mengambil bunga. Dan buat bentuk Mencorak di setiap dinding.. Nana pula hanya menyapu abuk debu di lantai..
Semasa Xiao sedang letak bunga.. di setiap penjuru ...Tiba-tiba dia terasa ade angin lalu di sebelahnya..
Xiao pantas menoleh. melihat..
Tapi tiada apa2.. hanya dia & unnienya je....
Xiao terus pergi ke arah Unnie nya lalu berkataXiao: unnie. Tak ade rasa ape2 ke???
Nana : Kenapa Xiao? Asal xiao ckp mcm ni? *pelik*
Xiao: tak ade ape? Xiao cuma merasakan sesuatu yg pelik di sini
Nana: ermmm...Unnie tahu kamu belum biasa duduk di rumah baru ni kan..x pe lahh..lama2 ok lah nanti.
Nana terus masuk ke biliknya..
Xiao telah memandang seluruh rumah apartment ini. Kelihatan aura rumah ini tak baik...
Selesai sahaja Kemas Rumah. Xiao mula memasak buat Unienya.
Nana pula sedang Mengemas Bilik dan susun buku di rak yg disediakan..sememangnya Apartment tu banyak kemudahan..
Semasa Nana tengah mengemas...Nana terkejut kerana pintu biliknya telah diketuk dgn Kuat.."DUK DUK DUK DUK!!!"
hentakkan Pintu itu kuat..Nana bersangka Xiao!!Nana: Xiao Kalau yea pun. Jgn lah ketuk pintu smpai mcm tu ..ketuk perlahan2.. *marah*
Tetapi tiada Respon. Pintu tu sentiasa Bunyi..Nana Pergi membuka Pintu itu. Alangkah terkejutnya Dia Apabila lihat tiada sesiapa di Hadapan biliknya. Dalam hatinya mesti Xiao sengaja nak kenekn dia..
Nana: xiao kalau ye pun agak lah nak takutkan Unnie. *marah* unnie serios ok!!
Tetapi tiada siapa yg jawab.... Lalu
Nana pergi mencari Xiao.... dia nampak Xiao tengah memasak..XIAO: hai Unnie. Dh siap kemas ke?
Nana: Saeng!! Berhenti main2 dgn Unnie. *marah*
Xiao: yg unnie marah ni dh kenapa.
Ap sh terjadi sebenarnya.NANA: Saeng kan..yg.main ketuk pintu bilik unnie sampai nk.pecah pintu...
XIAO: Apa yang unnie merepek ni.
Xiao. Datang bilik Unnie pun...Xiao dari tadi kat Dapur.. memasak ...Nana berasa Seram..apabila xiao beritahu..dia tahu xiao Tidak pernah menipu.
-BERSAMBUNG
YOU ARE READING
THE WOMEN
HorrorCerita ini mengisahkan 2 orang Sibling yg berpindah ke apartment. Mereka kerap Di gangu oleh Roh Wanita. Xiao kerap Dirasuk oleh Roh Wanita itu CAST: NANA (AFTER SCHOOL) CHENG XIAO (WJSN)