#Part 1.

6.2K 54 6
                                    

#Part 1.

Ik sluit mijn dagboek en open mijn laptop even. Het is woensdag. Ik zucht en kijk op de klok en vertrek naar school. De les wiskunde is zo saai, ik kijk naar buiten naar de natuur die er zo prachtig bij lijkt vandaag. Zelfs die muur en de vuilbakken worden interessant. De les is eindelijk om en het is speeltijd. Ik verveel me heel de dag en tijdens Nederlands, na de speeltijd kijk ik weer door het raam. De gordijnen van de klassen hierover zijn open. Ik kijk erdoor en kijk of iemand me ziet. Er kijkt een mooie jongen naar buiten. 'Oelala' Zegt een stem in mijn hoofd. Zonder dat ik het weet droom ik al helemaal weg van hem. Hij heeft door dat ik naar hem kijk en ik bloos en kijk even weg. Na een paar seconden kijk ik weer naar hem. 'Wat is hij mooi' Dacht ik in mezelf. Ik ben verliefd denk ik. Hij kijkt ook heel de tijd naar mij. Ik krijg een smile op mijn gezicht en lach een beetje. Ik weet dat hij Justin heet. Hij is zo schattig. Justin krijgt straf omdat hij niet oplet. "Shriley!" Ik kijk op in de klas. Iedereen staart me aan. Ik bloos en draai even weg. Na een paar minuten kijk ik weer en ik zie dat Justin mij aan het uitlachen is. Ik lach naar hem. *triiiiiing* De bel. Oh Yes! Eindelijk, Middag! Ik sluit mijn boeken en ren de trap af. Ik ga op de speelplaats zitten en zit alleen. Iedereen vindt me maar een Nerd. Ik moet gewoon goede punten halen, wat is daar verkeerd aan? Niets toch? Maar bon. Justin komt naast mij zitten. "Heej." "Heej"
Ik bloos een beetje. "Ik heb je wel in 't oog gehouden. Je keek heel de tijd naar me." "Inderdaad, Jij ook naar mij." We moesten samen lachen. "Mag ik misschien je nummer?" "Ja tuurlijk!" Ik geef mijn nummer en we babbelen wat door. De school is uit en ik fiets naar huis. Ik doe snel mijn huiswerk en schijf over van de lessen waar ik niet heb opgelet. Ik open de Computer en ik heb een vriendenverzoek op Facebook. Het is van Justin. Ik accepteer en ga offline. Daarna ga ik naar beneden en mama en papa zijn niet thuis. Ik neem een kijkje in de koelkast en neem wat te eten. Ik drink wat en zet me voor de Televisie. Het kastje lag aan de televesie, dus moest ik weer eens rechtstaan en het halen. Ondertussen deed ik mijn gsm open en stuur een berichtje naar mama voor wat we eten. Nog geen minuut later krijg ik een berichtje. "Sinds wanneer antwoord mama zo snel?" vroeg ik me zelf af. Ik open het berichtje en.....

-------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat Jullie het een beetje leuk vinden. Groetjes Yentel.xxx

I'm His beauty, He's my beat.  [Finished]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu