#Part 3.
EXTRA DETAILS!
Voorzichtig open hij mijn hemdje, knopje voor knopje, heel zacht. Hij doet met 1 ruk mijn shortje uit. Ik doe zijn hemdje uit en zijn broek. Hij gaat rustig op mij liggen en hij geeft me kusjes in mijn nek waardoor ik kleine geluidjes maak. Hij fluistert iets in mijn oor. “Wil je verder gaan?” Ik stem toe. Hij doet stilletjes mijn bh los en hij doet zijn boxershort uit. ‘Wat is Jerry groot!’ Denk ik in mezelf. Justin kust me weer en ondertussen zit Justin in mijn slipje. Hij wrijft stilletjes over mijn vagina en doet mijn slipje uit. Ik leg mijn hand op Jerry en wrijf erover. Ondertussen wrijft Justin over mijn clitoris en gaat met een vinger in mij. Hij vingert me rustig. Het voelt zo goed! Justin gaat steeds sneller en sneller, harder en harder. Na een paar minuten kom ik heerlijk klaar en Justin likt zijn vingers schoon. Hij likt mijn vagina schoon en gaat met zijn tong over mijn clitoris. Hij beft me. Hij doet het geweldig! Ik kreun nu wat harder. “Justin?” “Ja babe?” “Dit is mijn eerste keer dus als ik iets niet goed doe zeg het maar.” “Alles komt goed geloof me! Rustig ik doe het rustig aan. En we oefenen wel!” “o-oke.” Hij gaat met zijn tong in mijn vagina. Hij gaat in en uit mijn vagina, Sneller en sneller, harder en harder maar toch op de manier waar ik me het best bij voel. “aahgg” Ik kom klaar. Hij likt me schoon. Ik neem Jerry vast en trek hem af. “Je doet het heel goed v-voor je eerste ke-eer” Ik ga wat sneller en hij komt klaar. Ik leg me neer en we kussen wat. We zijn klaar voor een nieuw orgasme dus Justin kruipt op mij. Hoe doet snel een condoom aan en dan stopt hij voorzichtig Jerry in me. “Aw!” “Gaat het babe?” “Ja, Het doet pijn.” “Rustig denk aan iets leuks, eens we hierdoor zijn gaat het prettiger aanvoelen.” “o-oke” Ik bijt op mijn tanden en na een paar minuten voelt het prettiger aan. “Gaat het al wat beter?” “Ja hoor, prima! Je doet het zo goed!” Justin gaat een stukje sneller en harder. Het is een magisch gevoel en ik en Justin Kreunen hard. Gelukkig is er niemand thuis en zijn de buren op vakantie dus we kreunen zo hard we kunnen. “ooooh!!” “a-aah-aaahhh!” We komen allebei tegelijk klaar en nu lig ik op Justin. Hij stopt weer Jerry in me en we beginnen weer. Als we klaar zijn lig ik naast hem en stuur een bericht naar mijn moeder dat ik bij een vriendin blijf slapen. Ik luister naar Justin’s hart en ademhaling. Ik val ervan in slaap…
JE LEEST
I'm His beauty, He's my beat. [Finished]
FanfictionShirley is een doodgewoon meisje dat goede punten haalt op school. Tijdens hoge verveling op school ondekt ze een jongen genaamd Justin. Ze raakt helemaal afgeleid. Ze moet wel nog onthouden dat ze goede punten moet halen, maar wat als zij en Justin...