#Part 2.

5.7K 55 3
                                    

#Part 2.

Ik open het berichtje en Het is niet van mama maar van Justin. “Heej, zin om naar het pleintje te komen?” Ik smile en antwoord terug. “Zeker! Waar woon je?” “Wel in ….” “O ik woon daar ook. Ik kom af! “Tot sebiet” “Oké, ik zie je daar.” En ik sluit mijn gsm. Ik fix mijn haar en ik spuit wat reuk. Ik ga te voet want het pleintje is maar 5 minuten stappen. Ik ga op het bankje zitten en wacht op Justin. Niet veel later komt hij en we praten over vannalles en nog wat. Weken vliegen voorbij en we spreken elke woensdag af aan het pleintje. We zijn beste vrienden ondertussen en ik ken hem helemaal door en door! Zoals afgesproken spreek ik weer af aan het pleintje en Justin is er al. “Heej.” “Heej, Heb je zin om vandaag mee naar mijn huis te komen?” “Ja, lijkt me leuk!” We stappen naar zijn huis en hij geeft me een rondleiding. “Zo, Dit is mijn kamer.” “Wauw, Wat mooi!” “Dankje!” Ik ga op het bed zitten en leg me neer. Ik ben een beetje moe dus ik doe mijn ogen dicht. Niet veel later voel ik me aangekeken en open mijn ogen. Ik zie dat Justin naar me kijkt. “Waarom kijk je zo?” “O, sorry” 2 Minuten later kijkt hij weer. Ik kijk naar hem en ik kijk nu in zijn Hazel Noot Bruin kleurige ogen. Ik verdrink zowat. Hij komt dichter en geeft mij een kus op mijn wang. Mijn hart begint sneller te slaan. Hij geeft me kusjes in mijn nek en ik maak geluidjes. Hij fluistert in mijn oor. “Je bent mooi!” En weer geeft hij kusjes. “I love you” Fluistert hij in mijn oor. Hij geeft nu kusjes op mijn wang en komt steeds dichter. Hij legt zijn lippen op de mijne en hij kust me. Heel zacht en heel passioneel. Hij bijt op mijn onderlip waardoor ik mijn mond automatisch open doe. Hij glijdt met zijn tong naar binnen en onze zoen verandert in een tongzoen. Ik ga rustig met mijn handen in zijn haar en ga door zijn prachtige haar. Justin kreunt even en hij legt zijn hand rond mijn heup en met de andere hand streelt hij zachtjes mijn been. Van boven naar onder en omgekeerd. Hij kreunt weer en hij lacht tijdens de zoen. Hij gaat indertussen rustig onder mijn bloesje. Ik ga sneller ademen en hij heeft het door. “Rustig, alles komt goed” Hij stelt me gerust…

I'm His beauty, He's my beat.  [Finished]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu