-1-

68 5 3
                                    

Çağan duyduğu silah sesi ile titreyerek yavaş adımlarla geriye doğru çekildi. Gördüklerine emindi. Hayal görüyor olamazdı. Hızlıca üs kata çıkıp odasına girdi ; araba anahtarını,telefonunu ve bir miktar parayı alıp odasından çıktı. Aşağı kata indi ve sessiz adımlarla ilerleyerek evden çıktı. Yağmur şiddetli bir şekilde yağıyordu. Üzerinde ise ince beyaz bir tişört vardı sadece. Kıyafetlerini almaya zaman yoktu. Bir an önce evden kurtulmaya, gördüklerinin gerçek olmamasına inanmaya çalışıyordu. Aslında güçlü biriydi ama bu gözlerinden yaş gelmesine engel olmuyordu. Her zamanki yere gitti. Burada anlatırdı dertlerini. Burada hayat bulurdu kafasındaki düşünceler. Sadece canı sıkkın olduğu günler gelirdi. Aslinda çok da uğramaz dı eğer canı sıkkınsa genelde arabayla geçerken kenara çekip bir sigara yakardı. Sadece bakımsızlıktan kurumuş otlar ve bir yığın taştan ibaret bir yerdi Arabasından inip bir kayaya oturacaktı ki. Orda oturmuş denizi seyreden bir kız vardı. Kızın elinde bir karanfil, üstünde ise ince mavi bir elbise vardı. Kız a doğru yaklaştı. Kız onu fark ettiğinde ürktü. Yerinden kalktı ve geriye doğru çekildi ve : merhaba ? ,dedi. Çağan kızın kalktığı yerin yanına oturdu. Kız da Çağan oturunca eski yerine oturdu. Çağan cebinden bir sigara paketi çıkardı. Içinden bir tane aldı ve kıza paketi uzattı. Kız hayır dercesine kafasını salladı. Çağan omuz silkti ve sigarayı yaktı. Kıza ismini sordu. Mira cevabını alınca elini uzattı ve bende Çağan dedi. Yağmur iyice hızlanmaya başlamıştı. Mira bi anda. Konuşmaya başladı. 2 yıl, bundan tam 2 yıl önce o lanet günde Kerem buradan atlayarak intihar etti. Her perşembe günü buraya geliyorum bende. Kerem kim diye sorcaksan eğer benim en yakın arkadaşımdı, oyle ki kardeşim gibiydi. Ama şimdi bir avuç toprağın altında yatıyor. Keşke ben olsaydım orda yatan,benim üstüme atsalar dı o toprağı , dedi Mira. Ve hıçkırarak ağlamaya başladı. Çağan a dönerek : peki senin hikayen ne?, dedi. Çağan: bir hikayemin olup olmadığını nerden biliyorsun dedi. Mira: Hadi ama burada kimse yağmurun altında acıklı hikayesi olan bir kızı dinlemez di.




hikayeyi beğendiyseniz yoruma yeni bölüm için oy bırakır yada hikayeyi oylar mısınız?
Şimdiden teşekkürler :)))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yağmur'la GelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin