Předem se chci omluvit za gramatické chyby 😊...
Ahoj jmenuju se Lucie,ale přátelé mi říkají Lucy.... Bydlím v Praze. A je mi 18 let.... Mám starší sestru Renátu,které je 20 a bydlí se svým přítelem kousek za Prahou. A já se svou maminku,tatínkem a se svým pejskem Lussy bydlíme v centru Prahy......
Ráno mě probudil otravný budík.... Jak já tohle nesnáším!... No nic. Ještě že za dva týdny končí škola a budou prázdniny,ale má to svoje mínus budu totiž končit střední školu. A budeme mít maturitní večírek..... Ale teď zpět do reality.... Vstala jsem z postele a šla si udělat ranní higienu. Oblékla jsem si (média). Šla jsem do kuchyně dát si něco na snídani a pro svačinu do školy. V kuchyni stála mamka s taťkou a snídali. Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem že nestíhám,rychle jsem se vstala a vzdušnou čarou jsem mířila do svého pokoje pro tašku s věcma a běžela rychle ke dveřím a obula si svoje balerínky a dal si do kapsy mobil řekla jsem nahlas ,,ahoj" a zmizela ve dveřích.
Díky bohů že je škola jen kousek o paneláku. Před školou mě čekala moje BFF Nela 💗. Pozdravila jsem se sní a šli jsme společně do třídy. Za celý den se nic nedělo. Nela se mě zeptala ,,Nechceš zajít na bubble tea?" Já jsem řekla ,,klidně, jdem?". Tak jsme vyrazily. Dali jsme si bubble tea a bavili se o všem možném. Když jsme to dopily tak jsme se rozloučili a já šla domů. Přišla jsem domů a udělala jsem si domácí úkoly. Vzala jsem si svůj iPhone 6 a šla na FB. Když mě to přestalo bavit tak si vytáhla svůj IMac (nevím jak se to píše 😂) a šla na YouTube a šla na Vaďákův kanál měl nové video tak jsem ho skoukla. Vaďák je můj nej youtuber. Úplně ho zbožňuju 💗.
Najednou slyším jak mamka řve ,,VEČERE!!!". Odložila jsem svůj Mac a šla na večeři. K večeři jsme měli moje nejoblíbenější Lassange. Mamka se mě uprostřed slova zeptala ,, Jelikož máš za tdva týdny narozeniny jsme ti s tatínkem koupili VIP lístky na 4Fans ". Když to dořekla vyskočila jsem že židle jak zajíc a běžela obejmout mamku. Byla jsem hrozně nadšená. V duchu jsem si říkala ,,Konečně uvidím Vaďáka". Vrátila jsem se zpět na židli a dojedla Lassange a šla rychlým krokem do svého pokoje a šla tu novinku na psát svojí BFF:
Já: Hádej co dostanu k narozkám?
BFF: Nevím.. Říkej :)
Já: VIP listky na 4Fans!!! :D
BFF: Hmm.. Zavídím :*
Já: Nemusíš :*... Dobrou noc a sladké sny :*
BFF: Dobrou :*
Zobrazila jsem si to a šla si vyčistit zuby a oblékla si pižamo (média) a šla spát.
Pro dnešek konec doufám že se vám první část líbila. Pokud jo tam napiš koment.
Děkuji a čusák 😘