Dva týdny utekly jako voda a zítra máme maturitní ples. Hrozně moc se těším!!! 😊 Na maturiťák jdu se svou BFF (Nelou) 😊. No nic z zpět k realitě... Jdu spát a nemůžu se dočkat na zítřek. Konečně ráno. Rychle jsem vstala z postele a utíkala jsem do koupelny si udělat ranní higienu. Na oblečení jsem si vzala černé legíny a k tomu růžové tričko Get Rekt. Rychle jsem běžela do kuchyně a nachystala jsem si rohlík s Nutellou. Zapomněla jsem mamku pozdravit. Mamka se na mě nastvaně podívala a řekla ,,Taky tě ráda vidím". Řekla jsem ,,Ahoj,promiň hrozně se totiž těším na večer" mamka: ,,Vpořádku,až po škole přijdeš tak ti pomůžu se nachstat." ,,Jo mami děkuju,už teda pujdu tak čauky" ,,Ahoj" rychle jsem běžela do svého pokoje vzala jsem si tašku. Byla jsem ráda že máme jenom 4 hodiny. Opět jsem rychle běžela ke dveřím obula jsem si svoje černé coversky a vzala si klíče a mobil. Šla jsem po schodech dolů. A šla jsem směr postel. Opět před školou na mě čekala moje BFF Nela. Tak jsme šli dovnitř. Škola utekla jako voda a ve 19:00 mám být před školou na maturiťák. Byla jsem na obědě a měli jsme maso s bramborovou kaší. Potom jak jsem dojedla jsem se rozloučila s Nelou a šla jsem domů. Hned jak jsem přišla domů (jelikož je poslední den školy) jsem hodila s taškou o zem a lehla si na postel. Po hodině a půl jsem zistila že jsem usla. Vstala jsem z postele a šla si do mikiny pro iPhone a šla jsem na FB. Když jsem se podívala na hodiny tak bylo 18:00 nemohla jsem uvěřit ze jsem byla na FB 3 hodiny. No nic..... Rychle jsem vstalaa šla se namalovat atd. Po 20 minutách líčení jsem se šla obléct do šatů (média)
Potom co jsem se oblékla, jsem si obula boty na podpatku (média)
A mohla jsem vyjít. Byla jsem před školou úplně přesně. Když jsem vešla do školy,všechny pohledy směřovaly na mě. Bylo mi to vcelku jedno,dále jsem pokračovala v chůzi směr tělocvična (neboli ,,sál"). Sedla jsem si ke stolu a za chvilku přišla Nela, sedla si a začali jsme si povídat. Za půl hodiny se celý sál naplnil a začali se rozdávat vysvědčení. ,,Nela Vaculínova přospěla s vyznamenáním" Nela se zvedla ze židle a šla k pódiu. ,,Lucie Vrchovská prospěla s vyznamenáním" tentokrát jsem se ze židle zvedla já a šla jsem si pro vízo 😊. Pak jsme se fotili a já si nechala udělat fotku s Nelou. Po zbytek večera jsme jenom tancovali. Nakonec večera jsme se rozloucili, brečeli dokonce i kluci brečeli. O půl noci jsme šli domů.Nela mě dovedla domů. Vyšla jsem po schodech nahoru a byla jsem ráda že nemusím zítra vstávat do školy. Odmalovala jsem se,převlékla jsem se do pižama a šla spát.
Ráno jsem se vzbudila v 10. Šla jsem si vyčistit zuby a šla jsem do kuchyně dát si něco na snídani. Po snídani jsem šla k sobě do pokoje. Do odpoledne jsem byla buď na FB nebo na YouTube a dívala jsem se na Vaďáka. Zavolala na mě mamka ,,Lucí, pojď sem,musíme ti s tatínkem něco říct"......
Omlouvám se za takové napětí,ale chtěla jsem to nějak spestřit.
Takže čusák!!! 😘