,,Lucí,pojď jsem,s tatínkem ti musíme něco říct" Hned jak jsem to slyšela jsem se zvedla z postele a šla jsem do kuchyně,kde už čekala mamka s taťkou. Řekla jsem ,,no?" mamka: ,,Lucí budeme se stěhovat". Hned jak jsem to slyšela mi v hlavě začalo plout několik myšlenek. Kam?, Kdy?,Co Nela?, Co když budu chodit do blbé školy?atd. Řekla jsem ,,a kam se budeme stěhovat" ,,do Kladna" řekla mamka s úsměvem. Najednou jsem si uvědomila že v Kladně bydlí Vaďák. Najednou jsem se začla hrozně moc těšit. Šla jsem mamku obejmout a ta měla vykulené oči. Rychle jsem běžela do svého pokoje a vzala si svůj iPhone a napsala Nele:
Já: Neli mám pro tebe novinku
Nela: A co?
Já: Stěhujeme se!
Nela: A kam? :O
Já: Do Kladna :)
Nela: Kecáš!?
Já: Ne!! :D
Nela: Škoda :( ale nevadí!!! pořád budeme nej kamošky ?
Já: Určitě ;)
Nela: Tak to jsem ráda :* a dobrou :*
Já: Dobrou :*
Odložila jsem IPhone. A šla jsem si namazat rohlík s pomazankovím máslem. Šla jsem zpět do pokoje. Vyčistila jsem si zuby a šla spát. Ráno jsme začali s balením. Do 16:00 jsme měli dobaleno a mohli jsme vyjet. Naposledy jsem se prošla po prázdném pokoji a šla jsem se obout. Všichni už seděli v autě a já jsem běžela po schodech dolů. Sedla jsem si do auta. Po celou cestu jsem poslouchala písničky. Dorazili jsme do Kladna a dojeli jsme před obrovský barák. Vystoupila jsem z auta a běžela jsem ke dveřím. Odemkla jsem dveře a vešla do vnitř. ,,Je to obrovské" řekla jsem si v duchu. Do domů přišla mamka a taťka. ,,Líbí?" zeptala se mě mamka s úsměvem. ,,Jo! MOC!" řekla jsem nahlas. ,,Tak se běž podívat do svého pokoje" řekl taťka. Potom co to taťka dořekl běžela jsem po schodech do druhého patra.
Vešla jsem už do hotového pokoje vypadal (média) takhle.Byla jsem hrozně nadšená. (Opět, proč já všude běžím rychle? No nic nebudu to řešit) Šla jsem po schodech dolů pro svoje krabice. Všechny jsem je vytáhla do mojeho pokoje a začala vybalovat, k vybalování jsem si pustila z iPhone písničky, aby se mi líp vybavovalo. Za 2 hodiny jsem měla vybaleno. A bylo už osm večer. Řekla jsem si pro sebe ,,Zítra se půjdu projít po městě". Šla jsem dolů do kuchyně a všechny věci byli na svých místech. Byla jsem ráda že už je všechno vybalené, mamka dělala výborný kuřecí salát. Po večeři jsem šla nahoru. V mojí vlastní koupelně jsem se odmalovala,vyčistila zuby a osprchovala jsema se a šla jsem spát. Ráno jsem se probudila opět v 10. Sešla jsem po schodech dolů a v kuchini byl na stole lístek (vzkaz)
Milá Lucinko,
jeli jsme s tatínkem do Prahy něco vyřídit. V ledničce máš oběd, vrátíme se až v 9 večer, tak žádný blbosti. Mám tě moc ráda. MAMINKA.Hned jak jsem to dočetla jsem si dala snídani a šla jsem do svého pokoje. Udělala jsem si ranní higienu a namalovala jsem se. Oblékla jsem se (média)
Vzala jsem si vak (média)
A vzala jsem si svůj longboard,klíče a mobil. Šla jsem ke dveřím a obula jsem si svoje conversky. Vyšla jsem z domů a řekla jsem si žebych si mohla zajít na bubble tea. Vyšla jsem. U obchodního domů jsem byla za 20 minut. Došla jsem di bubble tea a objednala jsem si čaj: jahoda a kuličky : liči,jahoda a jablko, potom jsem chvilku čekala. Najednou za mnou jeden kluk přišel a dal mi lísteček a ukázal na jednoho kluka který stál asi 200 metrů ode mě, otevřela jsem si ten lísteček a tam bylo napsané:
Ahoj pojď prosím tady ke mě ať se s tebou můžu seznámit ;)
Hned jak jsem to dočetla viděla jsem jak na mě mává. Tak jsem za ním šla, ale čím dál blíž jsem k němu byla byl mi čím dál povědomější. Až jsem si to uvědomila kdo to je byl to ......
Pokud víte kdo to ne tak napište do momentu Děkuju a prosím sdilejte
Čusák!!! 😘