svgsg: nerdesin
yeni sevgili mi yaptın yoksa
yine mi ağlayacağım yoksa
hayır lanet girsin neden
oğlan telefonunda ki mesajlara bildirim panelinden baktıktan sonra kıza önüne geçti.Kız telefondan yoongiye sövmeyi bırakıp kafasını kaldırınca çığlığı bastı.Oğlan avucunu kızın ağızına,boşta kalan elini beline koydu.Avucunu bir süre sonra çekti ve kızı yakından izledi.Kız belinde ki kolu geri itti.Oğlana bir kaç saniye baktıktan sonra "TANRIM YOONGİ" diye bağırdı.
"Youra.Bağırma?" diye tersledi oğlan.Kız kahverengi saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdı.
"TANRIM YOONGİ SEN BURDASIN,CİDDEN BURDASIN İNANAMIYORUM ŞUAN BURDASIN." oğlan kızın bu çocuksu sevinmesine gülmeden geçemedi.Kız,kollarını oğlanın boynuna sardı.Oğlanın kokusu kıza uyuşturucu gibi gelmişti.Bir kolunu çektikten sonra dudaklarını boynuna bastırdı.Yoongi,irkildi.Kız,irkilmesine aldırış etmeden boynuna biraz daha bastırdı.Kız sarkık kolunu fırsat bilerek oğlanın kaçlarına getirdi ve sıktı.Yoongi tepki vermiyordu.Kız bu sefer dudaklarını oğlanın kulağına yöneltti.
"Utanıyor musun?" diye sordu.
"Hayır." Youra,tebessümünü yerleştirdikten sonra kafasını boynundan çekti.
"Sokak ortasında seni elleyemem.Pantolonunu çıkaramam.NEDEN BURDA BULUŞTUK? OTEL OLSAYDI? MASRAFLARI BEN ÖDERDİM? YETER Kİ PANTOLONUNU ÇIKARAYIM?" oğlan kıza güldü.
"Daha erken."
Youra,Yoonginin yüzüne doğru üfledikten sonra gözlerini pantolonuna kaydırdı.Cidden,onu istiyordu.Çıkarmak istiyordu.
Ama dediği gibiydi,erkendi.
bu bölüm içime sinmedi,sizede sinmediyse kusura bakmayın.Moralim biraz bozukta.Beğendiysenizde yorumlarını eksik tutmayınız.
not; teşekkürler.